کد خبر: 320317
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۰۸:۴۹:۱۹
| |

وعده انتخاباتی «جو بایدن»:

به برجام بازمی‌گردیم

نامزد مطرح دموکرات‌های آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو واشنگتن به برجام بازخواهد گشت.

به برجام بازمی‌گردیم
کد خبر: 320317
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۰۸:۴۹:۱۹

اعتمادآنلاین| «جو بایدن» معاون باراک اوباما و از نامزدهای مطرح حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورش را به برجام بازخواهد گرداند.

جو بایدن که در یک نشست انتخاباتی در دانشگاه شهری نیویورک حضور داشت، با اشاره به فواید توافق برجام گفت: «ترامپ توافق هسته‌ای را کنار گذاشت و با این کارش باعث شد ایران برنامه هسته‌ای خود را دوباره توسعه دهد. اگر تهران انجام تعهدات هسته‌ای خود را از سر بگیرد، من به برجام بازخواهم گشت.»

بایدن در عین حال اتهاماتی را علیه ایران تحت عنوان «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در منطقه» مطرح کرده و مدعی مقابله با آن شده است.

«جو بایدن» تنها نامزد انتخاباتی آمریکا نیست که وعده بازگشت به برجام را مطرح می‌کند؛ پیش از او نیز برخی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری امریکا برای سال 2020 به‌ویژه دموکرات‌ها وعده بازگشت به برجام را مطرح کرده و تصمیمات دولت فعلی آمریکا در ارتباط با ایران زیر سوال برده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها