انتخابات نظام پرستاری آغاز شد

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری امروز جمعه 21 تیرماه همزمان در سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد.

انتخابات نظام پرستاری آغاز شد
کد خبر: 320353
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۰۹:۲۴:۵۶

اعتمادآنلاین| سید حسن امامی رضوی افزود: پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری تا ساعت 16 امروز در سراسر کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: در بخش اجرایی نسبت به دوره گذشته تعداد شهرستان های واجد شرایط 15 درصد افزایش یافته و به 147 شهرستان رسیده است که در این شهرستان ها انتخابات به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


امامی رضوی تصریح کرد: همچنین تعداد دانشگاه و دانشکده های دوره پنجم انتخابات به 60 دانشگاه و دانشکده رسیده است. تعداد اعضای اجرایی دوره پنجم سه هزار و 480 نفر هستند که امیدواریم بتوانیم انتخاباتی با حضور حداکثری اعضای سازمان نظام پزشکی را شاهد باشیم.


رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: تعداد واجدین شرایط با 40 درصد رشد به 180 هزار نفر افزایش یافته است. در این دوره برای استان تهران چند صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است اما در مجموع 590 صندوق در این دوره برای اخذ رای تعیین شده است که تعداد صندوق های اخذ رای هم 20 درصد رشد دارد.


وی توصیه کرد که همه پرستاران باید کارت عضویت خود را جهت رای دادن در روز انتخابات به همراه داشته باشند و این یک الزام است.


امامی رضوی ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات نظام پزشکی سه هزار و 371 نفر کاندیدا هستند که در تمامی شهرهای کشور می توانند آرای خود را به صندوق بریزند البته هشت شهرستان هم انتخابات آنها به میان دوره ای رسیده است.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشیم چون پرستاران از ارکان اصلی نظام سلامت هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها