وزیر صنعت با سرمایه گذاران و بازرگانان عمانی دیدار کرد

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیات بلند پایه دولتی به مسقط سفر کرده، امروز پنجشنبه ضمن بازدید از مراکز صنعتی با فعالان تجاری و صاحبان صنایع بخش‌های خصوصی عمانی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر صنعت با سرمایه گذاران و بازرگانان عمانی دیدار کرد
کد خبر: 320365
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۰۹:۳۷:۲۴

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی در نشست صمیمی که با تجار و صاحبان صنایع عمان در محل اتاق بازرگانی و صنایع این کشور برگزار شد، با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران عمانی و بازرگانان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار شرکت کنندگان به ارایه نقطه نظرات خود درباره برخی چالش‌های فراروی مراودات تجاری با بخش‌های دولتی و خصوصی کشورمان پرداختند و وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران به آنان پاسخ داد.

وزیر صمت همچنین صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی الرسیل در مسقط، ضمن بازدید از پروژه‌های صنعتی و تجاری در این شهرک، با مسئولین شهرک‌های صنعتی عمان ملاقات و درباره توسعه و تقویت همکاری مشترک و تبادل تجارب در زمینه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی بحث و تبادل نظر کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران که ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان را بر عهده دارد در طول سفر دو روزه خود با شماری از مقامات عالی دولتی سلطنت عمان دیدار و درباره گسترش روابط تجاری و محور‌های مذاکراتی هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور که قرار است مهرماه آینده در تهران برگزار شود، گفتگو کرد.

منبع: شاتا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها