کد خبر: 320405
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۹:۵۵
| |

سعید باستانی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد؛

ضرورت ورود خودرو به بازار بورس/ دست دلالان باید کوتاه شود

سعید باستانی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، عنوان کرد: شرایط و ضوابط ورود خودرو به بازار بورس وجود دارد و باید متولیان هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهند تا با نابسامانی‌های بازار خودرو مقابله شود.

ضرورت ورود خودرو به بازار بورس/ دست دلالان باید کوتاه شود
کد خبر: 320405
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۹:۵۵

اعتمادآنلاین| سعید باستانی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره راهکارهای حل مشکل بازار خودرو، گفت: ورود خودرو به بورس یکی از راهکارهای اساسی برای مقابله با نابسامانی‌های بازار خودرو است.

وی با بیان اینکه شرایط و ضوابط ورود خودرو به بورس وجود دارد، ادامه داد: باید اقدامات اساسی در این زمینه هر چه سریع‌تر انجام شود تا مشکلات بازار خودرو از این طریق کاهش یابد و دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه خودرو از آن دسته محصولاتی است که شناسنامه مشخصی دارد و برای ورود به بورس نیاز به نمادسازی آن نیست، تصریح کرد: در حالی که محصولی چون زعفران بدون هیچ گونه شناسنامه‌ای و صرفاً با تعریف شاخصه‌هایی برای آن وارد بورس شده است، ضروری است که خودرو هم وارد بورس شود.

باستانی با بیان اینکه ما در مجلس پیشنهاد ورود خودرو به بورس را بررسی و به مرکز پژوهش‌ها ارائه کرده‌ایم، افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس در حال مطالعه و بررسی این موضوع است اما هنوز نظر خود را به ما ارائه نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه متولی ورود خودرو به بازار بورس خودروسازان، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و وزارت اقتصاد و امور دارایی است، خاطرنشان کرد: لازم است این مجموعه هم با همکاری با یکدیگر شرایط ورود خودرو به بورس را هر چه سریع‌تر فراهم کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها