کد خبر: 320478
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

بدون حضور سینمایی‌ها در ۱۰ رتبه نخست فهرست فوربس؛

«تیلور سوئیفت» در صدر لیست پردرآمدترین سلبریتی‌ها

تیلور سوئیفت برای دومین بار در صدر فهرست سالانه 100 ستاره پردرآمد دنیا قرار گرفت. او طی سال گذشته، 185 میلیون دلار درآمد داشته است.

«تیلور سوئیفت» در صدر لیست پردرآمدترین سلبریتی‌ها
کد خبر: 320478
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- لیست سالانه مجله فوربس از پردرآمدترین چهره‌های مشهور فرهنگی، هنری، ورزشی، نشان می‌دهد تیلور سوئیفت بیشترین درآمد را به دست‌ آورده؛ اولین سینمایی این فهرست «دواین جانسون» است که رتبه پانزدهم را کسب کرده است.


به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از ورایتی، تیلور سوئیفت سابقه‌ای طولانی از درگیری و تنش با همکاران سابق خود دارد، اما مسلماً اعتبارش بسیار بالاست. او در صدر لیست «سلبریتی 100» مجله فوربس قرار گرفته است. لیست این مجله از پردرآمدترین سلبریتی‌های صنعت سرگرمی هر سال منتشر می‌شود.


تخمین زده می‌شود سوئیفت در سال 2019 حدود 185 میلیون دلار درآمد داشته است.

سوئیفت

این دومین باری است که او در رتبه اول قرار می‌گیرد و قبلاً در سال 2016 هم توانسته بود مقام اول را به دست آورد. به این ترتیب سوئیفت تبدیل به نخستین هنرمند عرصه موسیقی شده که دو بار در صدر لیست فوربس جا می‌گیرد.


فوربس به این نکته اشاره کرد که تور استادیومی «اعتبار» سوئیفت در سال 2018 پردرآمدترین تور تاریخ ایالات متحده بود و توانست 266.1 میلیون دلار فروش داشته باشد. این هنرمند همچنین از یک قرارداد جدید با لیبل ریپابلیک متعلق به شرکت یونیورسال نفع برد و سهمی نیز در درآمد فروش سهام یونیورسال در اسپاتیفای داشت.


کایلی جنر که تقریباً 170 میلیون دلار درآمد داشت و سال گذشته در صدر لیست قرار گرفته بود، امسال دوم شد. کانیه وست با 150 میلیون دلار درآمد بعد از او قرار گرفت. اد شیرن، ‌نوازنده سابق سوئیفت، با 110 میلیون دلار پنجم شد.

گروه ایگلز

گروه ایگلز توانست سومین نماینده موزیسین‌ها در لیست 10 نفر اول باشد و با درآمد تخمینی 100 میلیون دلار مقام هشتم را کسب کرد.


همچنین ورزشکارها چهار رتبه از لیست 10 سلبریتی پردرآمد را به خود اختصاص دادند؛ لیونل مسی چهارم، کریستیانو رونالدو ششم، نیمار هفتم و کانلو آلوارز دهم شدند.


هیچ شخصیتی از دنیای سینما در لیست 10 نفر اول حضور نداشت. دواین جانسون بالارتبه‌ترین بازیگر این لیست است که پانزدهم شد. دکتر فیل تنها ستاره تلویزیونی لیست 10 نفر اول بود و با 95 میلیون دلار رتبه نهم را به خود اختصاص داد.


از دیگر چهره‌هایی که در لیست 20 نفر اول قرار گرفتند می‌توان به راجر فدرر، هاوارد استرن، جی‌کی رولینگ، راسل ویلسون، ارون راجرز، لبران جیمز، راش لیمبو، التون جان و جی‌زی و بیانسه اشاره کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها