ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها:

برای مقابله با بی‌حجابی 95 درصد کار فرهنگی و 5 درصد برخورد قهری انجام دهیم

یک عضو کمیسیون شوراها گفت: هیچ‌جای دنیا اینطور نیست که درب سفارت‌خانه کشورها باز شود و فرهنگ یک کشور آن هم به این صورت بی‌مهابا و با نهایت گستاخی در آن سفارت مورد تهاجم انجام بگیرد. سفارت‌خانه‌های مختلف به خصوص انگلستان و بعضا فرانسه هنرمندان ما را دعوت می‌کنند و بعضا برای نمایندگان مجلسی که جزو گروه دوستی هستند میزی می‌چینند که طبیعتا در آن مشروب وجود دارد.

برای مقابله با بی‌حجابی 95 درصد کار فرهنگی و 5 درصد برخورد قهری انجام دهیم
کد خبر: 320584
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی درباره اقدام‌های اخیر در رابطه با مقابله با بی‌حجابی و دریافت گزارشات مردمی در این راستا گفت: زمانی بی‌حجابی به تفکر یک شخص برمی‌گردد و زمانی به یک جریان خطرناک سازماندهی شده خارج از کشور برمی‌گردد که ما متاسفانه امروز شاهدیم بی‌حجابی به یک ابزاری خطرناک و سازماندهی شده از خارج کشور برای براندازی نرم جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

این عضو کمیسیون شوراها تاکید کرد: الان شاهدیم که بی‌حجابی یک ابزار براندازی نرم و سازماندهی شده است و حتی از خارج کشور برای آن‌هایی که در ملاءعام کشف حجاب می‌کنند پول می‌فرستند و حتی برای آنان تابعیت کشورهای مختلف هم در نظر می‌گیرند. همین‌ها حمایت است.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: امروز نباید از جریان بهائیت غافل شویم؛ چراکه جریان بهائیت امروز با یک پول سنگین از خارج کشور در حال مدیریت است و برای کشف حجاب و جریحه‌دار کردن عفت عمومی راهبری می‌کند؛ درنتیجه کشف حجاب و بی‌حجابی امروز یک جریان سازماندهی شده و پرهزینه‌ای است که دشمن با محوریت بهائیت در حال انجام آن است و بسیاری از افرادی که برای این کار سازماندهی شده‌اند (به ابزاری) برای براندازی نرم برای کشور ما تبدیل می‌شوند.

ابوترابی در پاسخ به این سوال که آیا روش مقابله با این وضعیت دریافت گزارش از مردم و برخورد مردم با یکدیگر است؟ بهتر نیست با فرهنگسازی این کار را پیش ببریم، گفت: یکی از دانشکده‌های مرتبط دانشگاه تهران مطالعه‌ای در این زمینه‌ کرده بودند که به نظر من واقع‌بینانه بود. در این مطالعه گفته شده بود که 95 درصد مقابله با بی‌حجابی باید با کارهای فرهنگی باشد و پنج درصد مقابله با آن‌هایی که پول می‌گیرند و سازماندهی شده‌اند و با سرویس‌های اصلاعاتی دشمن در ارتباط هستند برخورد شود.

این عضو کمیسیون شوراها اظهار داشت: بهائیت یک جریان بسیار خطرناک سازماندهی شده است که از خارج از کشور مدیریت می‌شود. در جریان 88 هم دیدیم که بهائیت چقدر نقش‌آفرینی کرد و الان هم در جنگ اقتصادی و فرهنگی می‌بینیم که بهائیت چه کار می‌کند. این‌ها دیگر از نصیحت گذشته است. 95 درصد کار فرهنگی و 5 درصد برخورد قهری می‌طلبد.

نماینده مردم نجف آباد در پاسخ به این سوال که آیا ما واقعا آن 95 درصد کار فرهنگی خود را به خوبی انجام داده‌ایم که بخواهیم به آن 5 درصد روی بیاوریم؟، گفت: به خوبی انجام ندادیم ولی کم و بیش انجام شده است. این پنج درصد الان مثل حباب روی آب هستند که خیلی ادعای بزرگی می‌کنند ولی عمق ندارند. البته کنار این پنج درصد، خیلی‌ها هم متاسفانه مورد غفلت واقع می‌شوند و خیلی‌ها هم برایشان کم‌کم عادی می‌شود و کم‌توجهی می‌کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مردم به لحاظ مشکلات اقتصادی و به خصوص به دلیل بی‌تدبیری این دولت بعضا حتی از دین زده شده‌اند، یعنی به لحاظ مشکلات گرانی، بی‌کاری، اداره خانه و مستأجر بودن و... متاسفانه از دین زده شده‌اند درنتیجه دشمن هم پازل بی‌حجابی را پر می‌کند.

این نماینده اصولگرای مجلس عنوان کرد: هیچ‌جای دنیا اینطور نیست که درب سفارت‌خانه کشورهایی باز شود و با فرهنگ یک کشور آن هم به این صورت بی‌مهابا و با نهایت گستاخی در آن سفارت تهاجم انجام بگیرد. سفارت‌خانه‌های مختلف به خصوص انگلستان و بعضا فرانسه هنرمندان را دعوت می‌کنند و بعضا برای نمایندگان مجلسی که جزو گروه دوستی هستند میزی می‌چینند که طبیعتا مشروب در آن وجود دارد.

ابوترابی گفت: علیرغم اینکه می‌دانند این کار با فرهنگ و قانون و شرع ما (منافات دارد) اما به هیچ‌کدام هم احترام نمی‌گذارند. نه به فرهنگمان نه به دین‌مان و نه به قانون‌مان احترام نمی‌گذارند. در بحث هنرمندها هم متاسفانه امروز همین حرمت‌دری‌ها انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که این حرکت سازماندهی شده است و باید با آن برخورد کنیم. 5 درصد برخورد و 95 درصد کار فرهنگی.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها