محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران:

اصلاح‌طلبان مستقیما وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند

عضو حزب کارگزاران بر ضرورت ارتباط بیشتر اصلاح‌طلبان با رهبری تاکید کرد و گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای جهانگیری واسطه ارتباط با رهبری شد و آقایان موسوی‌لاری و انصاری با رهبر انقلاب گفتگوهایی داشتند.

اصلاح‌طلبان مستقیما وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند
کد خبر: 320627
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ ۰۹:۲۷:۴۸

اعتمادآنلاین| محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران درباره ضرورت ارتباط گیری اصلاح طلبان با نهادهای مهم انتخاباتی بیان کرد: اصلاح‌طلبان باید مستقیما وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند.

عضو حزب کارگزاران بر ضرورت ارتباط بیشتر اصلاح طلبان با رهبری نیز تاکید کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، آقای جهانگیری واسطه ارتباط با رهبری شد و آقایان موسوی لاری و انصاری با رهبر انقلاب گفتگوهایی داشتند؛ رهبری جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی دارند که قانونی و اعتقادی است. ما نمی‌توانیم نسبت به این جایگاه بی‌تفاوت باشیم. ضمن این‌که شما اگر حتی برای دنیا هم بخواهی کار کنی، نمی‌توانی از ظرفیت‌های مهم و تعیین کننده در کشور غافل باشی.

وی گفت: باور ما این است که اصلاحات همان باورهای نخستین سال 57 را دارد، کاری هم به رقبا نداریم که می‌خواهند ما را با برچسب ضد ولایت فقیه دفع کنند، این هنر نیست، هنر آن است که شما در یک رقابت آن قدر توانمند باشی که بتوانی پیروز شوی، نه این‌که رقیب را از صحنه بیرون کنی.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها