کد خبر: 320963
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۰۹:۲۲:۴۶
| |

ستاره‌ای که همیشه بدبین است

«جولیا رابرتز» ستاره هالیوودی و یکی از سرشناس‌ترین زنان بازیگر در جهان است؛ ستاره‌ای که استایل و ظاهری متفاوت دارد و برخی معتقدند شخصیتی خاص دارد.

ستاره‌ای که همیشه بدبین است
کد خبر: 320963
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۰۹:۲۲:۴۶

اعتمادآنلاین| جولیا رابرتز را می‌توان یکی از بازیگرانی دانست که مسیری سخت را برای شهرت پیموده است. سال‌ها پیش به نیکول کیدمن گفته بود به خاطر قدبلندش در بسیاری از نقش‌ها پذیرفته نمی‌شده و به نظر می‌رسد جولیای بلندقامت علاوه بر این مشکل، با مشکل دهان بزرگ خود نیز رو‌به‌رو بوده است.

روزی نبود که در دوران کودکی جولیا همکلاسی‌ها و حتی دوستانش او را به خاطر ظاهرش دست نیندازند و به او صفت‌های زشتی مثل اسب ندهند. اما جولیای پرتلاش تصمیم گرفت دامپزشک شود بعد از طی شدن دوران کودکی و در سنین نوجوانی تصمیمش عوض شد و به روزنامه‌نگاری فکر کرد و سرانجام تصمیم گرفت بازیگر شود.

اما ورود او به برخی کمپانی‌های فیلمسازی بی‌شباهت به تمسخر دوستانش نبود و تعدادی از تهیه‌کنندگان نوع خنده او را مسخره می کردند. اما او کوتاه نیامد و با وجود تمسخرها موفق شد سر از سریال‌های تلویزیونی و سپس فیلم‌ها درآورد.

جولیا به مرور زمان اعتماد به نفس خود را بازیافت و متوجه شد برخلاف نظر برخی افراد لبخندی زیبا دارد. بالاخره او مزد بازی‌های خوب خود را با جایزه اسکار گرفت اما خودش صادقانه اعتراف می‌کند به خاطر رفتارهای اطرافیان تا حد زیادی نسبت به دیگران بدبین است.

دایره دوستان جولیا بسیار محدود است و بیشتر وقت خود را با دوقلوهایش می‌گذراند. با این وجود او دوستان هالیوودی صمیمی مثل جرج کلونی و برد پیت را دارد که بیش از 2 دهه است با یکدیگر دوست هستند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها