تبلت و تنباکو، بخشی از محموله قاچاق کشف‌شده در جنوب ایران

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: در یک عملیات حساب شده اطلاعاتی و پلیسی محموله‌ای به ارزش 110 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی تنگستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

تبلت و تنباکو، بخشی از محموله قاچاق کشف‌شده در جنوب ایران
کد خبر: 321010
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۰:۰۴:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ خلیل واعظی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعل و انفعالات قاچاقچیان حرفه‌ای موقعیت مکانی یک محموله بزرگ قاچاق در محدوده شهرستان تنگستان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ قاچاق را در موقعیتی مناسب در بخش ساحلی تنگستان تخلیه کنند که پس از اطلاع از حضور و عملیات پلیس به سمت آب‌های بین المللی متواری شدند.

به گفته سردار واعظی در پی درخواست پلیس و با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور حامل قاچاق در آب‌های سرزمینی توقیف و به ساحل هدایت شد.

فرمانده انتظامی بوشهر اظهار کرد: در بازرسی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان از این شناور حدود 400ماینر و متعلقات مربوطه (قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال)، 185 دستگاه تلفن همراه و تبلت، 240 دستگاه ساعت، 1359 بسته تنباکو، 1555 بسته انواع سیگار و مقادیری اقلام ممنوعه کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات دریابانی شهرستان تنگستان نیز در هنگام تخلیه کالا با پلیس همکاری داشتند ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را حدود 110 میلیارد ریال عنوان کرد و عنوان کرد: در این رابطه تا کنون یک نفر متهم دستگیر و یک فروند شناور نیز توقیف شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها