کد خبر: 321074
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۶:۰۰
| |

اعزام هلی‌کوپتر برای دانش‌آموزان در سد لتیان/ دانش‌آموزان مفقودشده پیدا شدند

رئیس اورژانس تهران از مفقود شدن حدود 10 دانش‌آموز در سد لتیان خبر داد.

اعزام هلی‌کوپتر برای دانش‌آموزان در سد لتیان/ دانش‌آموزان مفقودشده پیدا شدند
کد خبر: 321074
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پیمان صابریان درباره این حادثه گفت: حوالی ساعت 12 امروز احتمال غرق شدگی‌ چند دانش‌آموز به سازمان اوژانس اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، جاده پارچین، رودخانه خوجیر اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن است که حدود 10 دانش‌آموز مفقود شده‌اند اما تعداد دقیق آنها مشخص نیست، گفت: گزارش‌ها در این رابطه است که این دانش‌آموزان پس از باز شدن سد لتیان مفقود شده و احتمال غرق‌شدن آنها می‌رود.

به گفته وی، اولین آمبولانس در مدت زمان یک دقیقه به محل حادثه اعزام شد، علاوه بر آن یک اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد نیز به محل اعزام شده است.

دانش‌آموزان پیدا شدند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران درمورد گم شدن تعدادی دانش آموز در سد لتیان توضیحاتی ارائه کرد.

سیدحسن رضوی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان 9 نفر بوده و نه 10 نفر، اظهار کرد: این دانش آموزان در سد لتیان گم نشده بودند، بلکه دانش آموزان مستقر در اردوگاهی بوده‌اند که اکنون در جزیره‌ای محصور شده‌اند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان سوار بر یک قایق بادی بودند که قایق سوراخ شده و باعث شده دانش آموزان در جزیره‌ای وسط دریاچه محصور شوند. همه دانش‌آموزان در سلامت هستند و هلال احمر هم در همانجا مستقر است و هلی کوپتر برای نجات دانش آموزان اعزام شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها