کد خبر: 321131
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۳:۴۹:۲۷
| |

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت تأکید کرد:

باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها استفاده کرد

صادق نجفی، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت، تاکید کرد: امروز ظرفیت‌های خوبی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنیم.

باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها استفاده کرد
کد خبر: 321131
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۳:۴۹:۲۷

اعتمادآنلاین| صادق نجفی، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت، در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید، بیان کرد: این نمایشگاه در راستای اهداف و برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تعمیق ساخت داخل و رونق تولید است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر توان داخلی و رونق تولید، افزود: باید به سمت رفع نیازهای داخل با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های تولیدکنندگان و محققان کشورمان برویم.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت ادامه داد: امروز ظرفیت های خوبی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده بهینه کنیم.

نجفی با بیان اینکه در کشورمان نیروی انسانی متخصص و کارآمدی وجود دارد، گفت: جوانان این مرز و بوم با تکیه بر دانش روز و فناوری های نوین نقش تعیین کننده ای می توانند ایفا کنند که باید به این جوانان فرصت و میدان داد، تا کار کنند و این نمایشگاه یک فرصت مناسب برای شناسایی آنها است.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی و شناسایی نیازهای صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات 27 الی 30 تیر ماه در تهران برگزار می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها