تاسف شدید گریزمان از رفتار غیر ورزشی اتلتیکومادرید

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه که عاقبت به بارسلونا پیوست، از رفتار اتلتیکومادرید انتقاد کرد.

تاسف شدید گریزمان از رفتار غیر ورزشی اتلتیکومادرید
کد خبر: 321162
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آنتوان گریزمن از سال 2014 در خدمت اتلتیکویی‌ها است. او تا پایان فصل گذشته برای تیم دوم شهر مادرید به میدان رفت و در افتخارات کسب شده سهیم بود.

گلزن تکنیکی که سال گذشته مقام قهرمانی جهان را با «خروس‌های آبی»‌ در مسابقات روسیه 2018 کسب کرد، از رفتار تیم چندسال گذشته‌اش به خاطر برخوردی که با او کردند،‌اظهار تاسف شدید کرد.

گریژمن که در پایان فصل گذشته اعلام کرد اتلتیکو را ترک می‌کند،‌تا جمعه که مجوز انتقالش صادر شد،‌ در فضای توام بااسترس به خاطر سنگ‌اندازی‌های باشگاه اسپانیایی بسر برد او حتی رقم تبصره حق ترانسفرش یعنی 120 میلیون یورو را به حساب اتلتیکو واریز کرد اما بعد از آن باشگاه لالیگایی مدعی شد پرداخت این رقم صحیح نبوده و باید 200 میلیون یورو واریز می‌شد.

البته ستاره فرانسوی اعلام کرد در متن قرارداد با اتلتیکو،‌قید شده بود که رقم تبصره از تاریخ اول ژوییه از 200 به 120 میلیون یورو کاهش می‌یابد که واریزی به حساب مادریدی‌ها برهمین اساس صورت گرفته است.

گریژمن از طریق وکیلش نارضایتی شدید خود از برخورد تیم چند سال گذشته‌اش را بیان کرد.

سوان کاریان، به همین خاطر به روزنامه اکیپ اظهارداشت:آنتوان واقعا از این همه برخورد بد اتلتیکو با خودش،‌متحیر و ناراحت است.او انتظار داشت بعد از چندین سال همکاری مطلوب،‌ به هنگام خروج، مدیریت اتلتیکو فضا را اینقدر حاد و عصبی نمی‌کرد.

این مقام افزود:این اتفاق هرچه بود،‌تمام شد.حالا برای آنتوان یک چالش جدید ایجاد شده که او می‌خواهد با بارسلونا بدرخشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها