حرف‌های جنجالی نیمار پاریسی‌ها را ناراحت کرد

نیمار در مصاحبه با تلویزیون برزیل از پیروزی 6-1 بارسا بر پی اس جی به عنوان بهترین خاطره فوتبالی خود یاد کرد و این مساله خشم فرانسوی ها را در پی داشت.

حرف‌های جنجالی نیمار پاریسی‌ها را ناراحت کرد
کد خبر: 321202
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۱:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ نیمار عملا با سران پی اس جی وارد جنگ شده و این را می توان از مصاحبه امروز او برداشت کرد. ستاره برزیلی هفته گذشته باید در تمرین پیش فصل پی اس جی حاضر می شد اما تصمیم گرفت در برزیل بماند و این قضیه باعث انتشار بیانیه ای از سوی پاریسی ها شد. نیمار به دلیل غیبت با جریمه مالی باشگاه مواجه خواهد شد.

همه چیز از ماه گذشته و مصاحبه ناصر الخلیفی شروع شد. او بازیکنان بزرگ تیمش به خصوص نیمار را زیر سوال برد و گفت که از فصل بعد باید با تعهد بیشتری بازی کنند و هر کسی مخالف پروژه های باشگاه است، می تواند جدا شود.

از همان روز شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا قوت گرفت و ستاره برزیلی نیز ساز جدایی سر داد. کمی بعد لئوناردو(مدیر ورزشی پی اس جی) در مصاحبه ای تایید کرد که اگر پیشنهاد خوبی برای نیمار برسد، با جدایی او موافقت خواهند کرد؛ با این حال رئیس بارسلونا در دو مصاحبه اخیر خود حاضر نشده به صورت علنی از تمایل خود برای بازگرداندن نیمار صحبت کند. به خصوص با انتقال آنتوان گریزمان به بارسا، این تیم با مشکلات مالی برای جذب نیمار روبرو است.

نیمار در مصاحبه با تلویزیون برزیل و در پاسخ به سوالی در مورد بهترین خاطره فوتبالی خود، بدون توجه به اینکه هنوز پیراهن پی اس جی را بر تن دارد، گفت که برتری 6-1 بارسا بر پی اس جی در سال 2016 که منجر به صعود معجزه وار این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد، بهترین خاطره فوتبالی او است.

اظهارنظری عجیب و غیرمنتظره که خشم فرانسوی ها را به دنبال داشته است.

فرانس فوتبال در واکنش به حرف های نیمار نوشت:« پاسخی حساب شده از سوی نیمار. با این حرف ها شرایط برای ماندن نیمار در پی اس جی دشوار خواهد بود و وضعیتی غیرقابل تحمل نسبت به او ایجاد خواهد شد. روزها و ساعات آینده بسیار حساس و تعیین کننده هستند و اگر پی اس جی نیمار را به تیمی دیگر انتقال ندهد، شرایطش ریسکی خواهد شد.»

نشریه اکیپ در این رابطه نوشته است:« انگار که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. نیمار بدون توجه به اینکه فردا باید به پاریس برگردد، حرف هایی غیرمنتظره زد. آینده او حالا مبهم تر از گذشته است.»

لوپاریزین:« نیمار علنا پی اس جی را به باد تمسخر گرفت. این یکی از بزرگترین سخره گرفتن های یک بازیکن علیه باشگاه خودی است. شکی نیست که برتری 6-1 بارسا بر پی اس جی برای هوادارانش خاطره انگیز است ولی نیمار الان بازیکن پی اس جی است و نباید چنین موضوعی را مطرح می کرد. حتی اگر بپذیریم او صادقانه حرف زده؛ اما عملا پی اس جی و هواداران این باشگاه را به باد تمسخر گرفته است.»

لو فیگارو:« نیمار و تحریک پاری سن ژرمن. حرف نیمار یک اشتباه ساده بود یا تحریک پی اس جی و هوادارانش برای هموار کردن مسیر جدایی؟

او بهتر بود پاسخی دیگر بدهد و دهانش را بسته نگاه دارد اما حرفی که زد باورنکردنی و شرم آور بود. او از بدترین شب تاریخ پی اس جی به عنوان بهترین خاطره خود یاد کرد و این باورنکردنی است. در چنین شرایطی بازیکنان سعی می کنند حرف هایی حساب شده بزنند و اوضاع را مدیریت کنند ولی نیمار آشکارا حرف هایی تحریک کننده زد. حرف هایی که بهتر بود زده نمی شد.»

منبع: ورزش‌سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها