مگوایر با 80 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد

نشریات انگلیسی خبر از توافق هری مگوایر، مدافع انگلیسی لسترسیتی با منچستریونایتد دادند.

مگوایر با 80 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد
کد خبر: 321220
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۸:۳۳:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ مهم‌ترین اولویت اوله گونار سولسشر در تابستان امسال ترمیم اوضاع نه چندان خوب خط دفاعی منچستریونایتد است و دیلی میل مدعی شد این تیم برای خرید هری مگوایر، مدافع 26 ساله و ملی پوش لسترسیتی با این تیم به توافق رسیده اند.

یونایتد ابتدا با پیشنهادی 70 میلیون پوندی برای خرید مگوایر اقدام کرد اما مدیران لسترسیتی ارقام بالاتری را درخواست دادند و به نظر می رسد توافق بین طرفین با مبلغ 80 میلیون پوند انجام شده است. اگر این انتقال نهایی شود، هری مگوایر بالاتر از انتقال 75 میلیون پوندی ویرژیل فن دایک به لیورپول، تبدیل به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد.

به نظر می رسد تمام توافقات برای انتقال مگوایر به اولدترافورد رخ داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فردا تست های پزشکی این بازیکن انجام شده و وی رسما به منچستریونایتد ملحق خواهد شد.

منچسترسیتی نیز در تابستان امسال خواهان جذب هری مگوایر بود اما به نظر می رسد یونایتد این انتقال را نهایی کرده است. در سال های اخیر و در کورس جذب بازیکن در مواردی که بین سیتی و یونایتد رقابت بوده، قرمزهای شهر منچستر در تمامی این کورس ها مانند الکسیس سانچس و فرد به پیروزی دست یافته اند که البته در مورد قبلی هرگز فرجام خوبی در اولدترافورد نداشتند و باید دید سرنوشت هری مگوایر چه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها