کد خبر: 321330
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۰:۲۴:۵۲
| |

آغاز رزمایش مشترک عربستان و آمریکا

رزمایش مشترک «فرمانده غیور 2019» با حضور نیروهای زمینی عربستان و آمریکا در مرکز تمرین اصلی شهرک نظامی «ملک خالد» در شمال عربستان آغاز شد.

آغاز رزمایش مشترک عربستان و آمریکا
کد خبر: 321330
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۰:۲۴:۵۲

اعتمادآنلاین| سرتیپ صالح بن احمد الزهرانی، فرمانده منطقه شمالی عربستان به خبرگزاری رسمی این کشور (واس) تاکید کرد: این رزمایش در امتداد تمرین‌های مشترک میان نیروهای زمینی دو کشور برگزار می‌شود.

الزهرانی تصریح کرد: هدف از این رزمایش تقویت همکاری نظامی مشترک میان دو کشور و تبادل مهارت‌ها و مفاهیم و همچنین بالا بردن سطح آمادگی برای مقابله با تهدیدهای منطقه‌ای است.

این تمرین مشترک دو هفته ادامه خواهد داشت و در جریان آن تعدادی ماموریت آموزشی در محیط عملیات نظامی متعارف و غیرمتعارف برگزار می‌شوند.

محمد بن محسن السنانی، مدیر تمرینات نظامی نیز گفت: این تمرین‌های مشترک بر آموزش در زمینه برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی برای انجام تمرین‌های مراکز فرماندهی در یگان توپخانه‌ای و جهت کسب مهارت‌ها و تبادل کارشناسی‌ها بین دو کشور در سایه همکاری مستحکم با طرف آمریکایی در تمام زمینه‌ها به خصوص تمرین نظامی است.

از سوی دیگر، یک منبع سعودی اعلام کرد: عربستان و امارات به طور فوری کشتی حامل کود به سودان خواهند فرستاد.

این منبع تصریح کرد: این کشتی به زودی از بندر «الجبیل» عربستان به بندر «پورتسودان» واقع در سودان به منظور نجات زمین‌های کشاورزی در این کشور خواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها