معاون توانبخشی سازمان بهزیستی:

64 پروژه توانبخشی به‌طور همزمان در کشور افتتاح می‌شود

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از افتتاح 64 پروژه در حوزه توانبخشی به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس در 24 استان کشور خبر داد.

64 پروژه توانبخشی به‌طور همزمان در کشور افتتاح می‌شود
کد خبر: 321362
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌‌ محمد نفریه در مراسم افتتاح پروژه های توانبخشی که از طریق ویدیو کنفرانس در حال برگزاری است، گفت: 24 استان در این پروژه ها سهیم هستند که در هر کدام از آنها پروژه هایی در حوزه مراکز شبانه روزی و روزانه افتتاح خواهد شد.

وی گفت: استان های آذربایجان شرقی 4 پروژه، اردبیل 4 پروژه، اصفهان 3 پروژه، خوزستان یک پروژه، سیستان و بلوچستان 4 طرح، کردستان 5 طرح، البرز دو طرح، ایلام یک طرح، تهران 5 طرح، زنجان یک طرح، فارس 4 طرح، کرمانشاه 6 طرح، چهارمحال و بختیاری 3 طرح، خراسان جنوبی سه طرح، خراسان رضوی سه طرح، سمنان یک طرح، قزوین و قم یک طرح، گلستان سه طرح امروز این پروژه ها به بهره برداری می رسند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه این 64 پروژه توانبخشی در شهر و روستا به بهره برداری می رسد، گفت: پروژه های مراکز شبانه روزی مربوط به مرکز شبانه روزی معلولان جسمی و حرکتی، سالمندان و … است که با بهره برداری آنها 1802 ظرفیت جدید در مراکز ایجاد خواهد شد.

نفریه تاکید کرد: پروژه های توانبخشی روزانه نیز مربوط به افتتاح مراکز روزانه معلولان جسمی و حرکتی، ناشنوایان، سالمندان، کودکان اوتیسم، کودک کم بینا و نابینا، بیماران روانی دارای معلولیت ذهنی است و همچنین چندین مرکز حرفه آموزی معلولان و فیزیوتراپی نیز افتتاح خواهد شد.

به گفته نفریه افتتاح این مراکز از استان گیلان با 5 پروژه آغاز خواهد شد و طی سه ساعت تمامی این 64 پروژه به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس در سراسر کشور افتتاح می شود.

وی تاکید کرد: همچنین برخی از این پروژه ها مربوط به مناسب سازی معابر و اماکن مورد نیاز معلولان خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها