کد خبر: 321384
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۱:۳۹:۴۲
| |

تن هاگ:

انتخاب جانشین برای دلیخت کار دشواری است

سرمربی موفق آژاکس آمستردام تصور می‌کند یافتن جانشین برای بازیکنان با استعدادی مثل فرانکی دیونگ و ماتیس دلیخت،‌ یک چالش بزرگ است.

انتخاب جانشین برای دلیخت کار دشواری است
کد خبر: 321384
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۱:۳۹:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ اریک تن‌هاگ در فصلی که گذشت، نتایج درخور توجهی با آژاکسی‌ها گرفت.

او با اتکا به بازیکنان ارزشمندی مثل دیونگ و دلیخت، آژاکس را تا روزهای آخر لیگ قهرمانان اروپا بالا آورد.

مربی موفق که اکنون تیمش دیونگ را به بارسلونا داده و دلیخت هم در آستانه حضور در یوونتوس است، به فکر دوران پس از رفتن این استعدادهاست. این که چطور جای نفرات خالی را پر کند.

او در مصاحبه با روزنامه دتلگراف کشورش اظهارداشت: انتخاب جانشین برای دیونگ و دلیخت،‌ چالشی بسیار مهم و بزرگ است.نباید تصور کرد نفراتی همطراز با آنها هم اکنون موجود هستند که به راحتی جایشان را پر می‌کنند.

تن‌هاگ افزود:البته باشگاه فلسفه حائز اهمیت و شفافی دارد.ساختاری که بر پایه آن بازیکنانی مثل دیونگ ودلیخت رشد می‌کنند و مطرح می‌شوند تا جایی که در صدر فوتبال اروپا جای می‌گیرند.

مسئول فنی 49 ساله ادامه داد:فصل قبل وقتی شروع به کار کردیم،‌فرانکی هیچگاه در خط میانی بازی نکرده بود.اما همه دیدیم او چطور با درخشش زیاد در این پست به کارش در فصل خاتمه داد. برهمین اساس چنین جریانی را نیز در فصل جدید تکرار می‌کنیم.چون باور داریم کمی زمان لازم است تا بازیکنی که جانشین می‌شود،‌بتواند پله به پله رشد کند.

تن‌هاگ در مورد مساله رفتن این دو ستاره جوان نیز عنوان کرد:همه ما در آمستردام از مدت‌ها قبل می‌دانستیم که عاقبت این نفرات تیم را ترک می‌کنند.پس خود را برای زمان رفتن آنها آماده کردیم.حالا جای خالی داریم که البته جوانان دیگر می‌آیند و پر می‌کنند.

آژاکس در فصلی که به اتمام رسید با 86 امتیاز قهرمان «اردی‌ویزه» (لیگ هلند) شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها