لوپس پیشنهاد مافیای سیسیلی برای «گوشمالی» ایکاردی را رد نکرد!

مهاجم آرژانتینی سابق تیم فوتبال تورینو این موضوع که از سوی یک باند مافیایی در ایتالیا پیشنهاد انجام یک اقدام شرورانه را دریافت کرده، رد نکرد.

لوپس پیشنهاد مافیای سیسیلی برای «گوشمالی» ایکاردی را رد نکرد!
کد خبر: 321392
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۱:۵۱:۵۶

اعتمادآنلاین| ماجرای اختلافات خانوادگی ماکسی لوپس، مهاجم آرژانتینی تیم‌های سامپدوریا، بارسلونا و تورینو با هموطنش مائورو ایکاردی، همواره یکی از داغ‌ترین سوژه‌ها برای رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های ایتالیایی بوده است.

پس از جدایی لوپس از همسرش، این زن آرژانتینی با دوست صمیمی او، ایکاردی ازدواج کرد و به سبب این تصمیمش اتهاماتی به او نسبت داده شد. او همچنین حضانت سه فرزند مشترکش با لوپس را از او گرفت. لوپس در مصاحبه‌ اخیرش مدعی شد که همسر سابقش و ایکاردی به او اجازه ملاقات با فرزندانش را نمی‌دهند و هر زمان که می‌خواهد با آنها به صورت تلفنی صحبت کند هم دردسرهایی برایش ایجاد می‌‌کنند.

ادعا‌های مطرح شده توسط لوپس درباره زندگی شخصی‌اش پس از جدایی از همسر سابقش، سبب شده که او در داخل و خارج از دنیای فوتبال حامیانی داشته باشد که با او ابراز همدردی کنند، از جمله دیه‌گو مارادونا که علناً این موضوع را عنوان کرد یا حتی لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین که گفته می‌شود مخالف حضور ایکاردی در آلبی‌سلسته است. بدون شک اما جنجالی‌ترین حمایت صورت گرفته از لوپس از جانب یک باند مافیایی در جنوب ایتالیا بوده است.

برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند ماکسی لوپس به سبب بازی در تیم کاتانیا - یکی از تیم‌های جنوب ایتالیا - از مافیای منطقه سیسیلی پیشنهادی دریافت کرده مبنی بر اینکه اگر او بخواهد، ایکاردی گوشمالی داده خواهد شد. این موضوع هرگز توسط شخص لوپس تأیید نشد اما او در یک برنامه تلویزیونی حاضر نشد آن را هم رد کند.

لوپس 35 ساله در برنامه «پودموس آبلار» شبکه تلویزیونی تله‌فه آرژانتین در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا پیشنهاد مافیای سیسیلی به او صحت دارد، گفت: ترجیح می‌دهم که در این باره صحبت نکنم. این ماجرا دیگر روی من تأثیری نمی‌گذارد. این هم بخشی از زندگی من است، یک بخش کمتر خوشایند اما الان دیگر حال من کاملاً خوب است. من آدمی هستم که می‌تواند چنین شرایطی را پشت سر بگذارد و نگاهش به آینده باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها