کد خبر: 321490
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۴:۳۰:۵۱
| |

سندرز از مواضع جنگ‌طلبانه دولت آمریکا انتقاد کرد

نامزد دموکرات انتخایات ریاست‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای، بار دیگر از آتش‌افروزی‌ها و مواضع جنگ‌طلبانه دولت واشنگتن درباره کشورهای خارجی به شدت انتقاد کرد.

سندرز از مواضع جنگ‌طلبانه دولت آمریکا انتقاد کرد
کد خبر: 321490
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۱۴:۳۰:۵۱

اعتمادآنلاین| برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت و از نامزد‌های پیشتاز حزب دموکرات در رقابت‌های درون حزبی برای معرفی نامزد نهایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی از ماجراجویی‌های نظامی آمریکا انتقاد کرد و گفت باید تلاش شود تا این کشور دیگر هرگز وارد جنگ‌های بی‌پایان نشود.

او در پاسخ به این پرسش که «چرا رؤسای جمهوری مانند اوباما و ترامپ در عمل به وعده‌های خود برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی در دیگر کشور ناتوان بوده‌اند»، گفت: سوال خوبی است و قبل از این که به سوال شما پاسخ دهم (باید بگویم) من رئیس پیشین کمیته کهنه سربازان هستم. در مجلس سنا و من با بسیاری از این کهنه سربازان صحبت کرده‌ام؛ و آسیب‌هایی که آن‌ها با آن روبرو شده‌اند را هرگز نباید نادیده گرفت و فراموش کرد.

این سناتور آمریکایی با اشاره به آتش‌افروزی‌های آمریکا در منطقه غرب اسیا افزود: اما برای پاسخ به سوال شما، من فکر می‌کنم ما به اراده سیاسی نیاز داریم. ما نه تنها هزاران نفر را از دست داده‌ایم, 5 تریلیون دلار هم هزینه جنگ با تروریسم کرده‌ایم, 5 تریلیون دلار.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها