کد خبر: 321540
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۷:۲۵:۰۰
| |

بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

من فقط مجری مجمع هستم و مجمع طبق برنامه روز بیست و ششم برگزار خواهد شد/ تا جایی که من در جریانم کاندیداها اعتراض دارند

بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی و عضو هیات‌رئیسه مجلس، درباره احراز نشدن صلاحیت ورزشکاران گفت: «دستگاه‌های نظارتی باید در این‌باره اظهارنظر کنند؛ ما در جریان دلایل این موضوع نیستیم. من فقط مجری مجمع هستم و مجمع طبق برنامه روز بیست و ششم برگزار خواهد شد. با توجه به نظر اعضای مجمع ممکن است موضوع بررسی شود، اما در حال حاضر از نظر اعضای مجمع اطلاعی ندارم.»

من فقط مجری مجمع هستم و مجمع طبق برنامه روز بیست و ششم برگزار خواهد شد/ تا جایی که من در جریانم کاندیداها اعتراض دارند
کد خبر: 321540
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- حواشی پیرامون انتخابات فدراسیون کشتی همچنان ادامه دارد. انتخابات در حالی روز 26 تیرماه برگزار می‌شود که پس از چند ماه تاخیر و با احراز نشدن صلاحیت دونفر از ورزشکاران سابق، انتقادات بسیاری متوجه وزارت ورزش و شخص وزیر است.

بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی و عضو هیات‌رئیسه مجلس، درباره احراز نشدن صلاحیت ورزشکاران می‌گوید: «دستگاه‌های نظارتی باید در این‌باره اظهارنظر کنند؛ ما در جریان دلایل این موضوع نیستیم. من فقط مجری مجمع هستم و مجمع طبق برنامه روز بیست و ششم برگزار خواهد شد. با توجه به نظر اعضای مجمع ممکن است موضوع بررسی شود، اما در حال حاضر از نظر اعضای مجمع اطلاعی ندارم. البته حق کاندیداهاست که به این موضوع اعتراض کنند و تا جایی که من در جریانم کاندیداها اعتراض دارند.»

در حالی که خبرهایی مبنی بر کناره‌گیری یکی از کاندیداها و احراز صلاحیت یکی دیگر از این افراد در فضای مجازی پخش شده است، نعمتی سرپرست فدراسیون می‌گوید: «من اطلاعی از این موضوع ندارم و تنها در فضای مجازی این خبرها را شنیده‌ام.»

نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی که تاکنون صلاحیت‌شان احراز شده‌ است سیداصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی‌تمیم، علی‌اکبر جیرسرایی بازار کرد، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده نام دارند. در میان کسانی که برای انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرده‌اند نام علیرضا دبیر، عباس جدیدی و امیررضا خادم نیز دیده می‌شود، اما هنوز صلاحیت آنها احراز نشده است.

عزیز اطاعتی، کارشناس کشتی، در خصوص حواشی پیرامون انتخابات فدراسیون می‌گوید: «در انتخابات پیش آمدن چنین مسائلی طبیعی است. شایعات بسیاری به وجود می‌آید و هر گروه برای تامین منافع خود مسائل حاشیه‌ای را مطرح می کند. در نهایت تعیین صلاحیت با مراجع مربوطه در وزارت ورزش است، من فکر می‌کنم بررسی و گزارش آن بر عهده حراست این وزارتخانه است.»

اطاعتی در مورد تبعات رد صلاحیت نام‌های شناخته‌شده می‌گوید: «ما اطلاعی در مورد دلایل رد صلاحیت این افراد نداریم. هرچند این موضوع رسماً اعلام نشده است و تا لحظه آخر امکان تغییر نظر وزارت وجود دارد، اما از اینکه انتخابات با تاخیر برگزار می‌شود و کشتی درگیر این حواشی شده است ناراحتیم. جامعه ورزش باید در جریان دلایل رد صلاحیت‌ها قرار می‌گرفت. مردم باید بدانند چرا صلاحیت این افراد احراز نشده است.»

عزیز اطاعتی با تایید انتقادات مطرح‌شده می‌گوید: «همچنان امیدواریم این افراد صلاحیت‌شان تایید شود تا کوره انتخابات داغ شود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها