در قالب پروژه « از من نشان»؛

شاگردان محمدرضا لطفی در نیاوران کنسرت می‌دهند

گروه موسیقی «آن» از مجموعه‌های باسابقه موسیقی ردیف دستگاهی ایران، تازه‌ترین کنسرت خود را به آهنگسازی ساناز ستارزاده در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌کند.

شاگردان محمدرضا لطفی در نیاوران کنسرت می‌دهند
کد خبر: 321653
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران ساعت 21 روز جمعه چهارم مردادماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی با برگزاری تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی «آن» به آهنگسازی و نوازندگی تار ساناز ستارزاده با عنوان «از من نشان» خواهد بود.

گروه موسیقی «آن» در سال 1393 با هدف تولید و اجرای موسیقی دستگاهی ایرانی تشکیل شد. اعضای مؤسس این گروه جملگی نوازندگانی هستند که سابقه چندین سال فعالیت در گروه همنوازان شیدا به سرپرستی استاد محمدرضا لطفی را دارند.

در این گروه هر بار یکی از اعضا مسئولیت آهنگ‌سازی و سرپرستی هنری کار را به عهده دارد و در این راستا هنرمندانی برای اجرای بهتر هر اثر به گروه خواهند پیوست. این در حالی است که مجموعه فعالیت‌های فرهنگی این گروه اعم از تولید و اجرای آثار و هم‌چنین شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری، به شکل مستقل انجام می‌پذیرد.

کنسرت پیش روی گروه «آن» شامل دو قسمت است که در بخش اول دونوازی تار و تنبک و در بخش دوم گروه‌نوازی اجرا می‌شود و میان دو بخش یک ربع استراحت در نظر گرفته شده.

ساناز ستارزاده نوازنده تار، سیاوش ایمانی نوازنده تار و تصنیف خوان، آریا محافظ نوازنده سنتور، هوشمند عبادی نوازنده نی، سپیده مشکی نوازنده سه تار، سینا دانش نوازنده کمانچه، آوا اره سازان نوازنده عود، مهرزاد هویدا نوازنده دف و دایره، سینا خشک بیجاری نوازنده تمبک گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین کنسرت گروه «آن» ساعت 21 روز جمعه چهارم مرداد ماه با قیمت بلیت‌های 80 تا 100 هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران تهران روی صحنه می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها