لفاظی‌ها میان ترامپ و زنان کنگره ادامه دارد

رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار پیامی جدید، حملات لفظی خود به نمایندگان زن کنگره را که منتقد سیستم حاکمیتی ایالات متحده هستند، ادامه داد.

لفاظی‌ها میان ترامپ و زنان کنگره ادامه دارد
کد خبر: 321711
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۸:۵۹

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در این پیام که در توئیتر منتشرشده، آورده است: ما هرگز یک کشور سوسیالیست یا کمونیست نمی‌شویم. اگر شما اینجا راحت نیستید می‌توانید اینجا را ترک کنید. این انتخاب شما است. این درباره عشق به آمریکا است. افراد مشخصی از آمریکا تنفر دارند.

حمله جدید ترامپ به این افراد در حالی است که روز گذشته انتقادهای فراوانی از رئیس جمهوری آمریکا به دلیل حمله به چهار عضو کنگره آمریکا که از اقلیت‌های حاضر در آمریکا هستند، شده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده روز یکشنبه اعلام کرده بود که «زنان ترقی‌خواه» کنگره آمریکا قبل از آنکه «به دولت بگویند چطور مشکلاتش را مهار کند»، باید برگردند و جاهای جُرم‌زده‌ای» را ترمیم کنند که خودشان در اصل از آنجا می‌آیند.

رئیس جمهوری آمریکا در یک رشته توییت نوشت‌: «خیلی جالب است که ببینید زنان ترقی‌خواه دموکرات عضو کنگره که خودشان در اصل از کشورهایی می‌آیند که دولتشان فاجعه تمام و کمال است… حالا با صدای بلند و به شکلی شرورانه به مردم آمریکا، یعنی عظیم‌ترین و قوی‌ترین ملت دنیا، می‌گویند دولت ما چطور باید اداره شود».

او ادامه داد: «چرا این‌ها برنمی‌گردند تا جاهای کاملاً ورشکسته و جرم‌زده‌ای را درست کنند که خودشان در اصل از آنجا می‌آیند».

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها