کد خبر: 321769
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۲:۳۲
| |

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه به آمریکایی‌ها:

جنگ نظامی علیه ما کارساز نیست/ جرات این کار را هم ندارید/ دشمن جنگ ترکیبی هوشمند آغاز کرده است

معاون سیاسی سپاه گفت: اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دشمن جنگ ترکیبی هوشمند آغاز کرده و می‌داند جنگ نظامی علیه ما کارساز نیست و جرات این کار را هم ندارد.

جنگ نظامی علیه ما کارساز نیست/ جرات این کار را هم ندارید/ دشمن جنگ ترکیبی هوشمند آغاز کرده است
کد خبر: 321769
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۲:۳۲

اعتمادآنلاین| سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم یک نکته ظریف را قابل توجه دانستند و آن این است که انقلاب اسلامی یک حرکت است.

وی با بیان اینکه بخشی از راه طی شده و بخشی از راه مانده است گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید دشواری‌های راه آینده کمتر از دشواری‌های گذشته است. اهم اظهارات معاون سیاسی سپاه به شرح زیر است:

* انقلاب اسلامی ایران وقتی در مراحل اولیه بود، به دنبال آن بودند که انقلاب پیروز نشود و بعد از پیروزی تلاش کردند ایران نظام نداشته باشد و ترورها را آغاز کردند، جنگ را بر ما تحمیل کردند و کشور را با شرایط سختی محدود کردند تا ما را در حرکت متوقف کنند.

* رهبری حکیمانه امام(ره) خودباوری در بین مردم ایجاد کرد و ما بر چالش‌ها پیروز شدیم، دشمن در چهل سال گذشته تمام تلاش خود را کرد تا ما عقب‌نشینی کنیم.

* اگر زمانی صدام را تحریک کردند تا علیه ما بجنگد امروز کشور عراق همراه ماست و حوزه فعالیت انقلاب بسیار گسترده‌تر شده است، امروز دشمن می‌گوید چرا شما به مقاومت کمک می‌کنید و ادبیات دشمن متفاوت شده تا نوعی اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در دنیا به وجود بیاورد.

* دشمن در سال‌های اول تصورش این بود که با استفاده از ابزارهای سرد ما را به نابودی بکشاند، اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دشمن جنگ ترکیبی هوشمند آغاز کرده و می‌داند جنگ نظامی علیه ما کارساز نیست و جرات این کار را هم ندارد.

* آمریکا فشار اقتصادی را با تمام توان بر کشور ما ایجاد کرده و با این اقدام قصد دارد توده مردم را تحت فشار قرار دهد و مردم را در تنگنای معیشتی بگذارد، دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در فضای مجازی کرده و با استفاده از ابزار رسانه سعی بر انحراف جامعه و تشویش اذهان عمومی دارد.

* تا قبل از پدیده انقلاب یک نگرانی و وحشتی وجود داشت که روزی مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند، با پیروزی انقلاب و به تعبیر کارشناسان ظهور دوباره اسلام نگرانی آنها بیشتر شد. آنها متوجه این موضوع هستند که انقلاب ایران ظرفیت تمدن‌سازی اسلامی را در دنیا دارد و رویکرد این تمدن سعادت انسان است، تمدن غربی مبتنی بر لذت‌گرایی و به دور از معنویت است و در واقع پوچ‌گرایی است.

* انقلاب ایران یک انقلاب دینی است و امام از آن به‌عنوان اسلام ناب یاد می‌کند، دین اسلام یک سبک زندگی دارد که کمال انسانیت در آخرت را هم به ما نشان می‌دهد.

* مقام معظم رهبری با استفاده از این ظرفیت دین در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر تقویت خودباوری در جوانان تاکید دارند و می‌فرمایند باید مراقب باشیم که دشمن در جنگ نرم علیه ما جوانان را نشانه گرفته است، نشاط جوانی از ملزومات تمدن‌سازی است و کشور ما یک کشور جوان است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

* ما هفت درصد منابع و ذخایر جهان را در کشور خود داریم که همه اینها در کنار جمعیت جوان بسیار ارزشمند است و دشمن از این ظرفیتها نگران است، کشور ما مفاخر علمی زیادی در گذشته داشته است اما در دوره قاجار تمام این ظرفیت‌ها را از دست داده و به کشوری سرخورده تبدیل شد.

* با پیروزی انقلاب کشور از لاک خود بیرون آمد و امروز سهم ایران در تولید علم 20 برابر شده و به 2 درصد در دنیا رسیده است تصریح کرد: تنها مشکل ما گره‌های ذهنی جریان‌های سیاسی است که هنوز باور ندارد ما در حال عبور از غرب هستیم و خودمان آنقدر توانایی داریم که نیازی به غرب نداریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها