کد خبر: 321770
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۳:۵۸
| |

ستارگان لیکرز در جام‌جهانی شرکت نمی‌کنند

آنتونی دیویس علی رغم اعلام اولیه برای حضور در جام جهانی 2019 تصمیم گرفته راهی چین نشود تا برای فصل آینده لیگ حرفه‌ای آمریکا آماده شود.

ستارگان لیکرز در جام‌جهانی شرکت نمی‌کنند
کد خبر: 321770
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۳:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌‌ آنتونی دیویس قبل از اینکه با تیم لس‌آنلجس لیکرز قرارداد امضا کند جزء اولین بازیکنانی بود که ابراز تمایل کرد تا پیراهن تیم ملی بسکتبال آمریکا را در جام جهانی 2019 به تن کند و وارد زمین شود اما اکنون رسانه‌ها خبر داده‌اند که این ستاره جوان منصرف شده و با اینکه تمایل دارد در المپیک 2020 حضور داشته باشد قید جام جهانی را زده‌است.

دیویس 26 ساله به تازگی در یک نقل و انتقال پر سر و صدا در NBA از نیواورلانز به لس‌آنجلس لیکرز رفت و حالا اعلام کرده تصمیم دارد در تابستان خودش را برای لیگ آماده کند و به همین دلیل تیم ملی این کشور را در چین همراهی نمی‌کند.

لیکرز با توجه به ترکیبی که برای فصل آینده بسته به دنبال قهرمانی است و نه تنها دیویس بلکه لبران جیمز هم در جام جهانی بازی نمی‌کند و به نظر می‌رسد این موضوع تصمیم باشگاه باشد که ستاره‌هایش در فصل تابستان خودشان را برای هدف بزرگ پیش‌رو آماده کنند.

البته نزدیکان دیویس اعلام کرده‌اند که این بازیکن در کمپ تمرینی تیم ملی در لاس وگاس حاضر خواهد شد اما در نهایت نمی‌خواهد راهی جام جهانی شود.

خبری دیگر هم امروز توجه رسانه‌ها را جلب کرد و این خبر نیز درباره لس‌آنجلس لیکرز بود. شنیده شده که دوایت هاوارد فوروارد سابق این تیم ابراز تمایل کرده تا دوباره به جمع زرد پوشان لس‌آنجلس اضافه شود و باشگاه نیز به او پیشنهادهایی داده است.

البته لس‌آنجلس کلیپرز هم برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده و هنوز مشخص نیست که هاواراد راهی کدام تیم می‌شود. او به خبرنگاران گفته‌است: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما من لس‌آنجلس را دوست دارم و می‌خواهم در این شهر بازی کنم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها