ظریف: فقط اجازه تردد در سه ساختمان آمریکا را دارم

وزیر خارجه ایران که برای شرکت در یک اجلاس سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، در یک پیام توییتری اعلام کرد تنها اجازه پا گذاشتن به سه ساختمان در آمریکا را دارد.

ظریف: فقط اجازه تردد در سه ساختمان آمریکا را دارم
کد خبر: 321814
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ۱۵:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران در اظهارنظری توییتری درباره محدودیت‌های اعمالی آمریکایی‌ها برای حضور او در نیویورک مقر سازمان ملل گفت که به او تنها اجازه حضور در سه ساختمان در آمریکا داده شده است.

در حالی که گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در آمریکا درباره صدور رواید سفر برای حضور محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در نشست سازمان ملل در نیویورک ادامه دارد، ظریف امروز سه شنبه به انتقاد از فشارهای واشنگتن پرداخت.

وزیر خارجه ایران در پیامی توییتری نوشت: «با لستر هولت از شبکه ان‌بی‌سی نیوزدر نیویورک مصاحبه کردم. ما 15 جولای (24 تیر) در اقامتگاه نماینده ایران در سازمان ملل صحبت کردیم. در حالی که من در حال انجام کارهای رسمی مرتبط به سازمان ملل هستم، این اقامتگاه یکی از سه ساختمانی است که به من اجازه داده شده که پایم را به آنها بگذارم».

انتقاد ظریف از محدودیت‌های تردد او در مقر سازمان ملل در حالی مطرح شده که پیش از این، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران و رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت امور خارجه ایالات متحده در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» به محدودیت‌های اعمالی واشنگتن علیه وزیر خارجه ایران اذعان کرده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها