غلامرضا تاجگردون، عضو فراکسیون امید مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم/ جامعه تحمل چند فشار همزمان را ندارد

غلامرضا تاجگردون، عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم. برخی مواقع این فشارها را در جایی وارد می‌کنند که تاثیرات سیاسی، خانوادگی و اجتماعی دارد، در حالی که جامعه تحمل چندین فشار همزمان را ندارد.

نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم/ جامعه تحمل چند فشار همزمان را ندارد
کد خبر: 321835
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و عضو فراکسیون امید مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به سخت‌گیری‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، گفت: آسیب‌های اجتماعی در جامعه دلایل متفاوتی دارد، اما زمانی که جامعه تحت فشار قرار می‌گیرد بهتر است حکومت فشار مضاعفی وارد نکند و فشارها همزمان نشود.

او ادامه داد: اصلاحات ساختاری، رفتاری، اجتماعی و سیاسی در کشور دنبال می‌شود، اما در شرایطی که جامعه مشکل دارد نباید این اصلاحات را همزمان با آن مشکلات پیش برد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: گرچه ممکن است برخی از این مبانی، ارزشی باشد اما نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم. برخی مواقع این فشارها را در جایی وارد می‌کنند که تاثیرات سیاسی، خانوادگی و اجتماعی دارد، در حالی که جامعه تحمل چندین فشار همزمان را ندارد.

تاجگردون با اشاره به ورود نهادهای قضایی و انتظامی به موضوع حجاب، گفت: این نهادها ضابط هستند و بحث قضایی و حقوقی نیست؛ برای مثال در قانون تاکید شده که قوه قضاییه و نیروی انتظامی ضابط اجرایی باشند و درست نیست که نهاد دیگری جز این نهادها جلو بیاید. اما من به این افراد ضابط می‌گویم باید فشار را کمتر کنند.

او عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط می‌تواند دخالت کند ، اما حتی آنجا که ضابط قانونی هستند هم می‌توانند، فشار را کم کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در پایان درباره تاثیر فشارها بر اتحاد ملی، گفت: این موضوع ارتباطی به اتحاد ملی ندارد. قوانین باید رعایت شود، اما نباید فشار وارد کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها