کد خبر: 321859
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

داستان زنده خارج شدن زن مصری از قبر و دوباره مردن او چه بود؟

یک زن مصری بعد از مراسم تدفینش زنده از گور خارج شد.

داستان زنده خارج شدن زن مصری از قبر و دوباره مردن او چه بود؟
کد خبر: 321859
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زن مصری بعد از مراسم تدفینش زنده از گور خارج شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه الوطن مصر در خبری در این رابطه خبر داد خانواده و نزدیکان این زن که ساکن استان «الشرقیه» مصر است وقتی فردای روز تدفین برای قرائت فاتحه بر سر مزارش حاضر شدند با صدای فریادهای او از داخل قبر مواجه شدند.

روزنامه الوطن به نقل از نزدیکان این زن اعلام کرد: او که «حاجه فکیهه» نام دارد و دلال خانه بود، به دلیل مشکلات کبدی به بیمارستان منتقل و دچار کما شد. در ادامه پزشکان بیمارستان «فاقوس» جواز دفن او را هم صادر کردند و توسط خانواده‌اش در گورستان شهر دفن شد.

بر اساس همین گزاش زمانی که خانواده متوفی به نزدیکی قبر رسیدند با شنیدن صدای ناله‌ای از داخل قبر مواجه شدند و بعد از آن تصمیم به شکافتن قبر گرفته و با جسم زنده این زن مواجه و او را از داخل قبر خارج کردند.

به گفته شاهدان در زمان خارج کردن او از قبر آنها شاهد خونریزی‌اش از ناحیه دهان بودند، آنها تاکید دارند این زن تا 10 دقیقه بعد از خروج از قبر هم زنده بود و بعد از آن جان سپرد.

با وجود آنکه نزدیکان زن از آمبولانس و نیروهای امدادی کمک خواستند اما کادر درمانی حاضر به انتقال مجدد زن به بیمارستان نشد، امری که خانواده او را بر آن داشت تا مجددا او را در همان قبر دفن کند.

در این حال «هشام شوقی مسعود»، معاون وزارت بهداشت در استان شرقیه مصر، با تکذیب ادعای خانواده متوفی در رابطه با تشخیص غلط کادر پزشکی تاکید کرد این خانواده خواستار صدور جواز دفن او از بیمارستان «فاقوس» شده بود و بعد از محرز شدن مرگ این سند برایشان صادر شد.

در همین حال مسئولان بیمارستان به خبرنگاران گفتند: هیچ سندی دال بر بستری شدن این زن در بیمارستان وجود ندارد و این زن مرده به بیمارستان منتقل شده بود.

در حالی که خانواده متوفی از بیم تشریح جسدش حاضر به شکایت نیستند، مسئولان بیمارستان تاکید کردند برای احترام به احساسات این خانواده در پاسخ به چنین اتهاماتی به دادگاه شکایت نخواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها