همزمان با توقف ساخت انیمه ژاپنی؛

«ثور 4» کارگردانش را شناخت/ تایکا وایتیتی روی صندلی کارگردانی

«تایکا وایتیتی» کارگردان و نویسنده بار دیگر به جهان سینمایی مارول بازمی‌گردد.

«ثور 4» کارگردانش را شناخت/ تایکا وایتیتی روی صندلی کارگردانی
کد خبر: 321958
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «تایکا وایتیتی» به عنوان نویسنده و کارگردان «ثور 4» که ادامه‌ای بر فیلم پرفروش «ثور: رگناروک» سال 2017 خواهد بود، انتخاب شد.

این خبر در حالی اعلام شد که همزمان اعلام شد تولید پروژه «آکیرا» از کمپانی «برادران وارنر» که مدت‌ها در حال صحبت بود اکنون متوقف شده و این استودیو امیدوار است که این پروژه بتواند مراحل تولید را تا زمانی که «ثور 4» به پایان برسد، به انجام برساند. این فیلم اقتباسی زنده از مانگا و انیمه محبوب ژاپنی است و قرار بود وایتیتی آن را کارگردانی کند.

«ثور: رگناروک» سومین اسپین‌اف درباره شاهزاده آزگارد که کریس همسورث بازیگر آن بوده است، با اقبال زیادی روبه رو شد و 854 میلیون دلار فروش کرد.

انتظار می‌رود «همسورث» برای ایفای این نقش بار دیگر در فیلم چهارم که هنوز عنوانی برایش تعیین نشده، بازگردد. دیزنی و مارول که با وایتیتی این قرارداد را امضا کرده‌اند هنوز تاریخی برای اکران فیلم چهارم اعلام نکرده‌اند.

وایتیتی به تازگی کارگردانی «جوجو خرگوشه» را برای فاکس سرچ‌لایت انجام داده که فیلم طنزی درباره پسر جوانی است که مادرش یک دختر جوان یهودی را برای اینکه به دست نازی‌های نیفتد در خانه‌شان پناه می‌دهد. این فیلم قرار است از 18 اکتبر راهی سینماها شود.

وی چند عنوان فیلم برای نیوزیلند نیز ساخته که «پسر» از جمله آنهاست. وی همچنین چند اپیزود از سریال «آنچه ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم» را برای اف‌ایکس کارگردانی کرده‌است.

«تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و کمدین 44 ساله اهل نیوزیلند است. وی از سال 1998 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و در فیلم‌های متعددی نقش‌آفرینی هم کرده که «پسر»، «فانوس سبز»، «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» و «ثور: رگناروک» از جمله آنها بوده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها