کد خبر: 321969
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۰:۲۶:۵۹
| |

پیشنهاد جدید اینتر برای خرید لوکاکو

باشگاه اینتر برای جذب مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد پیشنهاد جدیدی ارائه داد که باز هم با رقم پیشنهادی شیاطین سرخ فاصله زیادی دارد.

پیشنهاد جدید اینتر برای خرید لوکاکو
کد خبر: 321969
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۰:۲۶:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه اینتر برای تقویت خط حمله خود سخت به دنبال جذب روملو لوکاکو است. اینتر با هدایت کونته برای جذب لوکا پیشنهاد 50 میلیون یورویی را به منچستر یونایتد داد که این پیشنهاد رد شد.

اسکای اسپورت ایتالیا نوشت که اینتر اصرار دارد مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ را در تابستان جذب کند و این بار رقم خود را به 66 میلیون یورو افزایش داد اما این رقم هم با مخالفت باشگاه یونایتد همراه شده است. رقم منچستر یونایتد برای فروش لوکاکو 87 میلیون یورو است و بعید به نظر می‌رسد که اینتر حاضر باشد چنین رقمی را پرداخت کند.

اینتر با توجه به اینکه مائورو ایکاردی کاپیتان خود را در فهرست فروش باشگاه قرار داده سخت به دنبال انتخاب جایگزینی برای او است و باید دید که در نهایت می‌تواند لوکاکو را جذب کند یا باید سراغ بازیکن دیگری برود. البته احتمال معاوضه ایکاردی با ایگواین از یوونتوس هم وجود دارد.

اینتر فصل قبل با هدایت اسپالتی توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. با این حال این مربی از کا برکنار شد و جای خود را به آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی و یوونتوس داد.

سران باشگاه اینتر امید زیادی دارند که ناکامی این تیم در سری A تمام شود و آنها با کونته به امپراتوری 8 ساله یووه در سری A پایان دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها