کد خبر: 322043
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۴۵:۳۰
| |

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جنگ آمریکا علیه ایران جنگ ترکیبی است/ مقاومت ایران هم باید ترکیبی باشد/ اوضاع ما در منطقه عالی و اوضاع آمریکا بد است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ایران اسلامی از لحاظ نظامی به نقطه بازدارندگی رسیده و اوضاع ما در منطقه بسیار عالی و اوضاع آمریکا بسیار بد است

جنگ آمریکا علیه ایران جنگ ترکیبی است/ مقاومت ایران هم باید ترکیبی باشد/ اوضاع ما در منطقه عالی و اوضاع آمریکا بد است
کد خبر: 322043
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۲:۴۵:۳۰

اعتمادآنلاین| عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان کارکنان گروه پدافند هوایی و هوانیروز نیروی زمینی ارتش در سیستان و بلوچستان بیان کرد: جنگ آمریکا علیه ایران جنگ ترکیبی است و مقاومت ما نیز به تبع آن باید ترکیبی باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا جنگی تمام عیار در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بین الملل علیه ما راه انداخته است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده اند که با جنگ نظامی نمی‌توانند جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند چون ایران اسلامی از لحاظ نظامی به نقطه بازدارندگی رسیده و اوضاع ما در منطقه بسیار عالی و اوضاع آمریکا بسیار بد است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال غافلگیر کردن ما است، گفت: باید هوشیاری خود را در سطح بیشتر از قبل نگه داشته و تقویت کنیم. البته هر تجاوزی به ایران پاسخ دندان شکنی در پی خواهد داشت. باید کاری کنیم که آمریکا جرات حمله به ایران را به خودش ندهد و ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به گفته میشل هولباک، نویسنده اسلام ستیز فرانسوی مبنی بر اینکه جنگ بر ضد اسلام‌گرایی با کشتن مسلمانان فایده‌ای ندارد بلکه فقط با فاسد کردن آنان می‌توان به این پیروزی دست یافت پس باید به جای بمب، بر سر مسلمانان دامن‌های کوتاه فرو بریزید، گفت: آنان به دنبال این هستند که فرهنگ برهنگی را در بین ایرانیان ترویج دهند و تا حدودی هم موفق بوده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: نقشه دشمنان این است که زنان ما را از این طریق گرفتار فرهنگ بی‌حجابی کرده تا جامعه فاسد شود و جوانان روحیه مبارزه خود را از دست بدهند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال خراب کردن سبک زندگی ما است، گفت: باید به سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگردیم. راهبرد سبک اسلامی ایرانی در مقابله با توطئه‌های نظامی ((جهاد و شهادت))، در مقابله با جنگ فرهنگی برهنگی پایبندی به ((عفاف و حجاب))، در مقابله با جنگ اقتصادی ((تولید حداکثری و مصرف حد اقلی یعنی قناعت)) و در مقابله با جنگ سیاسی بهره گیری از ((منطق و استدلال)) است.

وی در پایان گفت: اگر به سبک زندگی ایرانی و اسلامی خود برگردیم ما آمریکا را نه تنها از منطقه بلکه از جهان جارو خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها