رایزنی‌های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران، به همراه هیئت همراه با سفر به کشور عراق و برگزاری جلسات متعدد، سعی در تسهیل این رویداد عظیم برای مشتاقان حسینی را دارد.

رایزنی‌های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی
کد خبر: 322196
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۰:۵۱:۰۶

اعتمادآنلاین| مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران، به همراه هیاتی برای بررسی و حل مشکلات مربوط به اربعین به عراق سفر کرد.

هیات اعزامی ایرانی در دیدار با مکارم سرکنسول ایران در نجف اشرف به تشریح فعالیت های پیش بینی شده از سوی شهرداری تهران در راهپیمایی اربعین حسینی پرداخت که در این جلسه مقرر شد نماینده ای از شهرداری تهران جهت حضور در شهر نجف به سرکنسول معرفی شود.

در ادامه این سفر، یزدانی معاون خدمات شهری و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با موسوی تولیت مسجد کوفه و مزار میثم تمار به بحث و تبادل نظر پرداختند که در این جلسه فعالیت های شهرداری تهران در شهر کوفه، در خصوص موارد مربوط به نحوه خدمات رسانی به زائران و عاشقان حسینی در مراسم پیاده روی اربعین تشریح شد.

گفتنی است اعضای ستاد اربعین شهرداری تهران در ادامه برنامه های این ستاد، امروز پنجشنبه در بغداد با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین عراق دیدار و گفتگو می کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها