کد خبر: 322244
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۵:۵۹
| |

محمدباقر عالی، رئیس هیئت عامل ایدرو اعلام کرد؛

جمع‌سپاری 2000 نیاز صنایع در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

محمدباقر عالی، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از حضور بیش از 210 مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد و گفت که در این نمایشگاه 2000 نیاز بخش صنعت و معدن جمع‌سپاری می‌شود.

جمع‌سپاری 2000 نیاز صنایع در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید
کد خبر: 322244
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۵:۵۹

اعتمادآنلاین| امروز (پنجشنبه) نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، با هدف داخلی سازی نیازهای صنایع کشور، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

محمدباقر عالی، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، با بیان اینکه نمایشگاه نیاز محور «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های صنعتی و علمی کشور در نیم قرن اخیر است، گفت: این نمایشگاه در قالب ملی و استانی با قوت به صورت سالانه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از حضور بیش از 210 مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد.

به گفته این مقام مسئول مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، عبور از بحث ضرورت و امکان و پاسخگویی عملی به نیاز صنایع در هفت گروه مختلف است.

عالی با اشاره به جمع‌سپاری 2000 نیاز بخش صنعت و معدن در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه به معنی تحقیق علمی، تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله علمی با بی‌هنری تحریم‌ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد که از امروز تا اختتامیه نمایشگاه کمیسیون‌های تخصصی به بررسی موضوعات مختلف پیرامون ساخت داخل خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها