کد خبر: 322261
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۵:۲۱:۵۲
| |

انهدام باند 5 نفره فروشندگان خودروهای سرقتی

سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص، از انهدام باند 5 نفره سارقان و کلاهبرداران حرفه ای با 160 فقره اعتراف خبر داد و گفت: متهمان با تعویض پلاک های خودروهای سرقتی با پلاک خودروهای فرسوده ، از خریداران خودروهای سایت دیوار کلاهبرداری می کردند.

انهدام باند 5 نفره فروشندگان خودروهای سرقتی
کد خبر: 322261
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۱۵:۲۱:۵۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص، گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خودرویی را با استفاده از سایت دیوار خریداری کرده‌اند ولی پس از گذشت مدتی مشخص شده‌است که خودرو سرقتی بوده و فروشنده، با تعویض پلاک‌های خودروهای سرقتی با پلاک خودروهای فرسوده به آنان خودروهای سرقتی فروخته‌اند. تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی مسئولیت شناسایی و دستگیری متهمان پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در اقصی نقاط شهر اقدام به فروش خودروهای سرقتی می‌کردند و نشانی‌های مختلفی از متهمان به دست می‌آمد که این کار شناسایی مخفیگاه آنان را برای کارآگاهان دشوار می‌کرد، ادامه داد: در پایش‌های اطلاعاتی کارآگاهان توانستند تصاویری از متهمان را به دست بیاورند و موفق به شناسایی مخفیگاه آنان شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه آنان در مناطق اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان اداره پنجم موفق شدند در 5 عملیات مستقل و هم زمان متهمان را سوم تیرماه امسال در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهمان در ابتدای دستگیری منکر هرگونه جرم انتسابی می شدند، عنوان کرد: با شناسایی چهره متهمان توسط مال باختگان، کلاهبرداران چاره ای جز به اعتراف نداشتند و به 40 فقره کلاهبرداری و فروش خودروی سرقتی از طریق سایت دیوار اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص گفت: متهمان علاوه بر کلاهبرداری اشاره شده به 10 فقره فروش موتورسیکلت های سرقتی و 100 فقره زورگیری و 20 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون 26 تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف جرئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها