آرون رمزی می‌خواهد اسطوره یوونتوس شود

آرون رمزی در مراسم معارفه خود به‌عنوان بازیکن جدید یوونتوس گفت: می‌خواهد راه اسطوره اسبق تیم ملی ولز و باشگاه یوونتوس، جان چارلز را در پیش بگیرد.

آرون رمزی می‌خواهد اسطوره یوونتوس شود
کد خبر: 322291
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۰۸:۲۴:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ رمزی وظیفه بسیار سختی برای خود در نظر گرفته چون چارلز که در سال 2004 در سن 72 سالگی درگذشت، پنج سال فوق‌العاده موفق در اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 میلادی را در تورین سپری کرد و بازیکن محبوبی در میان هواداران این تیم شد.

بازیکن لیدزیونایتد که به «غول آرام» مشهور شده بود، در سه قهرمانی یووه در لیگ و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا با زدن بیش از صد گل نقش داشت و بخشی از «مثلث جادویی» شد که اضلاع دیگرش عمر سیووری و جامپیرو بونیپرتی بودند.

رمزی گفت: «او یک اسطوره واقعی برای یوونتوس و فوتبال ولز است و کسی که می‌توانم به او نگاه کنم و سعی کنم پا جای پایش بگذارم. اینجا خودش را ثابت کرد و اسطوره شد. می‌دانم برای این باشگاه و هوادارانش چه ارزشی دارد.»

رمزی 28 ساله در ماه فوریه با قراردادی چهارساله به‌عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس رفت؛ گفته می‌شود دستمزد او سالانه هفت میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن که در 11 سال حضور در ترکیب آرسنال سه قهرمانی جام حذفی انگلیس را به دست آورد و ستاره تیم ملی کشورش در راه صعود به نیمه‌نهایی یورو 2016 بود، گفت پیشنهاد انتقال به یوونتوس که در هشت سال گذشته قهرمان لیگ ایتالیا شده، قابل ردکردن نبوده: «وقتی فهمیدم یوونتوس علاقه‌مند است، دیگر به پاسخ منفی فکر نکردم. باشگاه بزرگی است، یکی از بزرگترین‌های جهان و برای همین آمدن به اینجا و بازی کردن در این تیم افتخار بزرگی است. تیم و بازیکنان و مربی از من استقبال گرمی کردند. چند بار با مربی تیم حرف زده‌ام. با ساری می‌شود راحت حرف زد. امیدوارم بخشی از برنامه‌هایش باشم.»

یوونتوس تابستان شلوغی داشته و بعد از پایان فصل قبل، مائوریتسیو ساری را جانشین ماسیمیلیانو آلگری کرده است. این تیم، آدرین رابیو، هافبک ناراضی پاری‌سن‌ژرمن، لوکا پلگرینی مدافع چپ رم، مریح دمیرال و جان‌لوییجی بوفون 41 ساله را خریده است. این تیم همچنین ماتیس دلیخت، ستاره آینده‌دار خط دفاعی آژاکس را هم خریده است. این بازیکن 19 ساله قراردادی پنج ساله با یوونتوس می‌بندد که دستمزد سالانه‌اش 12 میلیون یورو با مبلخ فسخ قرارداد 135 میلیون یورو تعیین شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها