کد خبر: 322302
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۰۸:۵۲:۴۷
| |

ژاوی:

به بردن عادت دارم

سرمربی تیم السد قطر عنوان کرد که با فشارها و انتظارات بالایی که از او در تیم هست، مشکلی ندارد و تلاشش را برای تکرار قهرمانی به خرج خواهد داد.

به بردن عادت دارم
کد خبر: 322302
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۰۸:۵۲:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ ژاوی هرناندس، سرمربی جدید السد، این تیم را برای بازی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل آماده می‌کند. او درباره تجربه چند هفته اخیر به عنوان سرمربی السد گفت: باید از مسئولان و بازیکنان تیم السد تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. السد اولین تجربه مربیگری من است و خیلی خوشحال هستم که هدایت این تیم را بر عهده دارم چون اکثر بازیکنان را نیز می‌شناسم. این که من بازیکنان را به خوبی می‌شناسم و در کنارشان بازی کردم یک مزیت دوگانه است و خیلی بابت آن خوشحال هستم. همه می‌دانند که من عاشق فوتبال هجومی و مالکیت توپ هستم و دوست دارم ایده‌هایم را در تیم السد پیاده کنم و بتوانم فلسفه مربیگری خودم را شکل دهم.

ژاوی در طول 17 سال حضور در تیم فوتبال بارسلونا توانست 767 بازی برای این تیم انجام دهد و سال‌های آخر دوران فوتبالش را نیز در السد گذراند و توانست قهرمانی در لیگ قطر را نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند. او در بازی برابر پرسپولیس که با شکست 2 بر صفر تیمش به پایان رسید برای آخرین بار به میدان رفت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: همه از من انتظار برنده شدن و قهرمانی دارند. وقتی هم بازی می‌کردند همیشه فشار روی من بود و از این فشار لذت می‌بردم و الان هم دوست دارم در این شرایط کار کنم. من به بردن و قهرمانی عادت کردم و می‌خواهم در قامت سرمربی نیز این افتخارات را تکرار کنم. همه انتظار دارند تیم در لیگ و آسیا موفق باشد و باید بتوانیم انتظارات را پاسخ دهیم. ما بهترین تیم در قطر هستیم ولی بازی دشواری برابر الدحیل در آسیا داریم. این تیم در خاور میانه یکی از بهترین تیم‌هاست و باید تلاش کنیم برنده از زمین خارج شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها