سیده‌فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران با اشاره به مهلت فیفا به ایران:

حضور زنان در ورزشگاه‌ها تکلیف قانونی است/ ا اجرای قانون نیازی به نامه‌نگاری و تهدید نهادهای بین‌المللی نیست

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مصوبه‌ای در خصوص لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های حضور زنان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: با اجرای قانون نیازی به نامه‌نگاری و تهدید نهادهای بین‌المللی نیست.

حضور زنان در ورزشگاه‌ها تکلیف قانونی است/ ا اجرای قانون نیازی به نامه‌نگاری و تهدید نهادهای بین‌المللی نیست
کد خبر: 322361
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۰:۰۹:۰۳

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره پایان مهلت فیفا به ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: مسئولان امر مراقب باشند تبعات بی‌توجهی به این موضوع، دامن فوتبال کشور را نگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال به خوبی به این نکته و تبعات آن واقف هستند و باید مساله را پیگیری کنند که عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها هر چه سریعتر حل و فصل شود تا مشکلی اعم از تعلیق، تحریم یا جریمه بر فوتبال ما تحمیل نشود.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ مشکلی برای بازی‌های تیم ایران و فوتبال کشور به وجود آید، ادامه داد: اگرچه در این موضوع فقط فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیر نیست ولی باید به دنبال آن باشد که این موضوع را به دستگاه‌های ذی‌ربط منعکس کند و آنها را روشن کند که در صورت مهیا نشدن این امر چه تبعاتی گریبان فوتبال را خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها باید مطالبه فدراسیون فوتبال از دستگاه‌های ذی‌ربط باشد زیرا مجلس نیز در بررسی لایحه اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه را مکلف کرده که زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه‌ها برای حضور زنان را فراهم کند و با اجرایی شدن این قانون دیگر نیازی به نامه‌نگاری و تهدید نهادهای بین‌المللی نیست.

به گزارش خانه ملت؛ اینفانتینو رییس فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ضرب الاجلی به تاریخ 24 تیر مشخص کرده بود تا پس از این تاریخ، زنان به راحتی بتوانند در همه بازی‌های باشگاهی و تیم ملی در ورزشگاه‌های ایران به ورزشگاه بروند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها