کد خبر: 322381
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۰:۳۷:۴۷
| |

ولی‌الله نانواکناری، رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

ترامپ تعادل روحی و روانی ندارد/ عقلای آمریکا به‌دنبال متقاعد کردن ترامپ برای حرکت در مسیر درست هستند

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که «ترامپ تعادل روحی و روانی ندارد» گفت که عقلای آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که باید ترامپ را برای حرکت در مسیر درست متقاعد کنند آنها می‌دانند که ضرر برپا کردن هر آتشی در نهایت به چشمانشان می‌رود.

ترامپ تعادل روحی و روانی ندارد/ عقلای آمریکا به‌دنبال متقاعد کردن ترامپ برای حرکت در مسیر درست هستند
کد خبر: 322381
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۰:۳۷:۴۷

اعتمادآنلاین| ولی‌الله نانواکناری، رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تحلیلی از اقدامات اخیر آمریکا بیان کرد: آمریکایی‌ها با نگاه سلطه‌طلبانه و خوی استکتباری‌شان به دنبال فرصت‌سوزی و بهانه‌گیری هستند تا بتوانند به هر شکلی در منطقه امتیاز بگیرند. با مروری بر اقدامات ترامپ بعد از خروج از برجام شاهد هستیم که رئیس جمهور آمریکا در اولین گام به عربستان سعودی سفر کرد تا راهی برای فروش سلاح و به گفته خودش دوشیدن گاو شیرده پیدا کند تا پول به دست آورد. آنها در ادامه راه به دنبال اختلاف‌افکنی هستند تا بتوانند اسلحه‌شان را به فروش برسانند.

وی افزود: علاوه بر این ترامپ تعادل روحی ندارد و نمی‌توان پیش‌بینی از تصمیمات او و در پیش گرفتن راه خردمندانه داشت او عاقلانه تصمیم‌گیری نمی‌کند که بخواهیم تحلیل‌اش کنیم، لذا نمی‌توان بر روی برخوردهای ترامپ حساب باز کرد.

وی تاکید کرد: البته آنها به این نتیجه رسیده‌اند که دود هر آتشی که به پا کنند به چشمانشان خواهد رفت شاید آغاز کار با آنها باشد، اما پایانش با آنها نیست و متحمل خسارات سنگینی می‌شوند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براین اساس عقلای آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که ترامپ را باید برای حرکت در مسیر درست متقاعد کنند، محدود کردن اختیارات جنگی رئیس جمهور آمریکا و لزوم تصویب آن در مجلس شورای اسلامی از نشانه‌های این موضوع است. آنها هم فهمیده‌اند که ترامپ تعادل روحی ندارد به همین دلیل اختیاراتش را کم کرده که دست به اقدام خطرناکی نزند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها