در قسمت سی‌وچهارم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از انتخاب به عنوان نخبه تا گروه شیراوژن در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با حمیدرضا مسیبی

سراغ زندگینامه حمیدرضا مسیبی که می‌روی همه چیز در آن پیدا می‌شود. سه کتاب تألیف کرده و کلی جایزه در کنار اینکه یک سال هم به عنوان جوان نخبه انتخاب شده است. حمید در برگزاری چند جشنواره هم تاثیر ویژه‌ای داشت که آخرینش همین چند ماه پیش برگزار شد.

حجم ویدیو: 29.23M | مدت زمان ویدیو: 00:16:57 دانلود ویدیو
کد خبر: 322507
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بین من و بیژن سلیم‌خانی که سلول گفت‌وگو را به خوبی کارگردانی کرده و به سرانجام رساند، بر سر اینکه املای اسم حمیدرضا مسیبی چگونه است، اختلاف بود. به شکل منطقی باید با صاد نوشته شود اما واقعیت این است که مسیبی با همین سین نوشته می‌شود. گفتم این را بگویم تا فکر نکنید سوادش را نداشتیم و این طور نوشتیم. این از این. حالا برویم سراغ خود حمیدرضا. من یک جایی فهمیدم که از نسل سوم کارتونیست‌ها هستم و با این حساب، حمیدرضا نسل چهارمی محسوب می‌شود. او دقیقاً 10 سال کوچک‌تر از من است. حتماً برایتان سوال شد که خود من چند سال دارم. باید بگویم که دقیقا 10 سال قبل از حمیدرضا مسیبی به دنیا آمده‌ام. خب، این هم از اطلاعات مربوط به سن.

سراغ زندگینامه حمیدرضا مسیبی که می‌روی همه چیز در آن پیدا می‌شود. سه کتاب تألیف کرده و کلی جایزه در کنار اینکه یک سال هم به عنوان جوان نخبه انتخاب شده است. البته این را بگویم که احتمالاً در آن سال قرار بوده این جایزه را به من بدهند که دیدند 10 سالی بزرگترم، پس به او دادند. جایزه میانسال نخبه هم که وجود ندارد. بگذریم.

مسیبی جوان‌تر که بود گروه شیراوژن را راه انداخت که گروه موثری بود و چند جوان تازه‌نفس اما قوی در آن بودند و منشأ اتفاق‌های خوب شد. در آن زمان ما گروه کلاغ سفید را داشتیم و به شکل طبیعی ما کلاغ‌ها باید از این گروه که شیر بودند می‌ترسیدیم، اما چون تاریخ یاد نداشت که شیر کلاغ را خورده باشد، برای همین این رابطه تا حالا به بهترین شکل باقی مانده است. حمید در برگزاری چند جشنواره هم تاثیر ویژه‌ای داشت که آخرینش همین چند ماه پیش برگزار شد. جدیداً هم به گذاشتن سیبیل علاقه‌مند شده و به شیر شبیه‌تر. تازه می‌شود فهمید که او یکی از اعضای گروه شیراوژن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها