کد خبر: 322574
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی:

ادعای ترامپ درباره سرنگونی پهپاد ایران از سر ناتوانی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعای نیروی نظامی آمریکا درباره سرنگونی پهپاد ایرانی گفت: آمریکا برای اینکه پاسخی برای ناکامی‌هایش داشته باشد به نشر اکاذیب روی آورده است.

ادعای ترامپ درباره سرنگونی پهپاد ایران از سر ناتوانی است
کد خبر: 322574
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی، درباره ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره سرنگونی پهپاد ایرانی در آب‌های خلیج فارس گفت: همانگونه که مشاهده کردید مقام‌های کشور و نظامیان این ادعا را رد کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد: باید گفت این گفته‌های رئیس‌جمهور آمریکا از سر ناتوانی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در پی ناکامی‌های مکرری که در منطقه نصیب‌شان شده سعی می‌کنند به گونه‌ای با فرافکنی این شکست‌ها را از میان بردارند.

وی ادامه داد: به خاطر رفتار غلط نظامیان ایالات متحده در منطقه چنین اخبار کذبی را از سوی مقام‌های این کشور می‌شنویم تا ناکامی‌هایشان را جبران کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه مطرح کردن چنین ادعاهایی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برای این است که به خاطر عملکرد ضعیف پاسخگوی مردمش باشد، گفت: سران ایالات متحده با نشر چنین اکاذیبی سعی دارند فضای روانی داخل کشور ما را تحت تاثیر قرار دهند و احساسات مردم را جریحه‌دار کنند.

وی یادآور شد: سقوط پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث غرور ملی شد و همه مردم از این اقدام حمایت کردند و مشاهده کردیم که برعکس آمریکایی‌ها زیر سوال رفتند.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: این نوع دروغ‌پردازی‌ها برای این است که روی فضای روانی تاثیر بگذارند و در این فضا عملکردهای ضعیف‌شان را پنهان کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند ناکامی‌های خود را جبران کنند و با نشر این گونه اکاذیب توازن روانی برای خودشان ایجاد کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها