آخرین وضعیت سریال «87 متر» کیانوش عیاری

مجموعه تلویزیونی «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری تولید خود را از سر گرفته اما هنوز معلوم نیست که در نهایت چه زمانی از آنتن تلویزیون پخش می‌شود.

آخرین وضعیت سریال «87 متر» کیانوش عیاری
کد خبر: 322602
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۰۴:۵۳

اعتمادآنلاین| چند سالی است که خبرهایی از مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری شنیده می‌شود. اما این سریال در مدت ساخت خود با حواشی بسیاری همراه بوده و چند باری به دلایل مختلف متوقف شده است. بر اساس اعلام سیما «87 متر» امسال باید روی آنتن شبکه یک سیما برود اما اتفاقات مداوم که در طول تصویربرداری این مجموعه ایجاد شده، عاملی است که بر اساس آن نمی‌توان درباره زمان پخش این مجموعه نظر قطعی داد.

شبنم عرفی‌نژاد (دستیار کیانوش عیاری) درباره آخرین وضعیت مجموعه «87 متر» به ایلنا گفت: در حال حاضر در لوکیشن خیابان بازار در محدوده 15 خرداد هستیم و کارمان خیلی سنگین است. اما از حدود ده تا پانزده روز دیگر مجددا به خانه اصلی فیلم در خیابان نیلوفر(محدوده آپادانا) رفته و در آنجا روند کار سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی همچنین درباره مشکلات مالی این پروژه که چندی پیش سبب توقف آن شده بود، توضیح داد: به هر حال مبلغی باید پرداخت می‌شد که بالاخره پرداخت شد. به این ترتیب فعلا مشکلات برطرف شده و امیدواریم که در ادامه نیز مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم هرچه سریع‌تر کار را به انجام برسانیم.

داستان «87 متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل، مربوط می‌شود. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، مرتضی علی آبادی، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب‌لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه از جمله بازیگران «87 متر» هستند.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی‌نژاد، گروه کارگردانی: رضا مسعودی و مهتاب پیش‌قدم، مدیر تولید: حسن آقاکریمی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، فیلمبردار: بابک ابرغانی، صدابردار: سیامک نیازی، دستیار صدا: علیرضا مهابادی، طراح گریم: محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح لباس: مهسا حسینی، طراح صحنه: سعید رحیمی، ‎عکاس: نیما آقاکریمی، گروه فیلمبرداری: محمد داوطلب و مصطفی امیدی، گروه صحنه: پاشا طباطبایی و احمد مروی‌زادگان، مدیر تدارکات: رضا صادق.

سریال «87 متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بوده که هم اکنون حدود 70 درصد از آن تصویربرداری شده است.

این مجموعه قرار است سال 98 ، در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای برای مخاطبان از شبکه یک روی آنتن رود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها