کد خبر: 322619
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران خبر داد:

افتتاح بوستان وثوق الدوله به وسعت 18 هزار متر در نیمه مرداد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه بوستان وثوق الدوله تملک و کارهای اجرایی آن آغاز شده است، گفت: در نیمه مرداد این بوستان آماده بهره‌برداری می شود.

افتتاح بوستان وثوق الدوله به وسعت 18 هزار متر در نیمه مرداد
کد خبر: 322619
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه 2 شهرداری تهران گفت: احداث بوستان عمومی در پارک عبقری در روز تولد حضرت علی آغاز شد و یکی از سلسله اقدامات ما برای احیای باغات تهران بوده است.

مختاری ادامه داد: این راه با جدیت ادامه پیدا می کنند زیرا می دانیم که حناچی از سالها قبل درخصوص حفظ باغات در تهران تذکراتی داده و دغدغه هایی داشته است.

وی افزود: نتیجه همگرایی شورا و شهرداری و اختصاص بودجه برای تمام باغات حرکتی فرخنده بوده است که این گام محکم برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: لغو مصوبه برج باغهای یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر تهران بود که با شجاعتی خاص این اقدام صورت گرفت.

مختاری خاطرنشان کرد: با درایت محسن هاشمی این مصوبه عملی شد و به این موضوع توجه شد که باغات سرمایه اصلی شهر تهران هستند و تملک آنها و تبدیلش به بوستانهای عمومی به نفع مردم است.

وی افزود: در حال حاضر باغ وثوق الدوله به وسعت 18 هزار متر تملک شده و در نیمه مرداد ماه امسال به سرانجام رسیده و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: 5 باغ بزرگ تملک شده است و به زودی اقدامات آنها اجرایی شده و به دست مردم سپرده می شود تا از آن استفاده کنند.

مختاری ادامه داد: در مناطق کم برخوردار و دارای بافت فرسوده و همچنین پر جمعیت به واسطه توصیه شهردار تهران توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: 2 هزار و 600 پارک و بوستان در تهران داریم که تلاش میکنیم تعداد پارکها افزایش پیدا کند.

منمبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها