کد خبر: 322688
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۰:۵۶:۴۵
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

دولت هنوز معتقد است تشکیل وزارت بازرگانی به نفع کشور است/ دولت موافق طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: دولت از طرحی که نمایندگان مجلس برای تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی تهیه کردند حمایت می‌کند.

دولت هنوز معتقد است تشکیل وزارت بازرگانی به نفع کشور است/ دولت موافق طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی است
کد خبر: 322688
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۰:۵۶:۴۵

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا پس از واگذاری اختیارات بازرگانی به یکی از معاونت‌های وزارت صمت، بازهم دولت قصد دارد لایحه ای در مورد تشکیل وزارتخانه بازرگانی به مجلس ارائه دهد؟ بیان کرد: دولت هنوز هم معتقد است که تشکیل وزارت بازرگانی به نفع کشور است.

وی ادامه داد: وظایف «بازرگانی» متمرکز نیست و نظارت واحدی ندارد و در وزارتخانه های مختلفی این وظایف وجود دارد به علاوه اینکه حقوق مصرف کنندگان بی پناه است.

امیری تصریح کرد: دولت معتقد است که تمرکز مسائل مربوط به بازرگانی در یک دستگاه مشخص که آن‌‌هم تشکیل وزارت بازرگانی باشد می تواند به همین اوضاع و احوال متفرق سامان دهد و حقوق مصرف کنندگان متولی مشخصی پیدا می‌کند. نظام توزیع ما که در خیلی از جاها با مشکل روبه رو است موجبات گله‌مندی مردم را فراهم کرده است با تشکیل وزارت بازرگانی حل و فصل می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد حمایت دولت از طرح تشکیل یک وزارت خانه جدید در دولت اظهار داشت: ما از طرحی که نمایندگان مجلس راجع به تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی تهیه کردند و در کمیسیون مربوطه رای آورده و در نوبت حضور در صحن است استقبال می‌کنیم. معتقدیم تصویب این طرح می تواند خیلی از مشکلات را حل و فصل کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها