لیگ برتر هندبال با 11 تیم از 25 مرداد ماه

لیگ برتر هندبال مردان با حضور 11 تیم از اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد.

لیگ برتر هندبال با 11 تیم از 25 مرداد ماه
کد خبر: 322810
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۵:۰۱:۱۵

اعتمادآنلاین| مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، در مورد آغاز لیگ برتر هندبال گفت: در هفته گذشته 10 تیم ثبت نام کردند و مبلغ ورودی خود را پرداخت کردند. امروز هم تیم اراک ورودی را پرداخت کرد و حتی ممکن است پیشگامان نیز تا آخر وقت اداری امروز ورودی خود را پرداخت کند. مسابقات لیگ برتر هندبال از 25 مرداد ماه آغاز می‌شود و مراسم قرعه‌کشی این مسابقات دوشنبه این هفته خواهد بود. ورودی هر تیم نیز مبلغ 40 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر هندبال امسال نیز به صورت رفت و برگشت است اما احتمال دارد اگر همه موافق باشند مرحله اول مسابقات در دو گروه انجام شود. در مرحله بعد از هر گروه 2 یا چهار تیم بالا بیاید و پلی‌آف برگزار شود. قرار است در مورد این موضوع در جلسه قرعه کشی تصمیم نهایی گرفته شود.

کرمی در مورد قرعه کشی لیگ برتر هندبال زنان گفت: لیگ برتر زنان قرار است از پنجم مهر ماه استارت بخورد. هنوز تعداد تیم‌ها مشخص نیست. بعد از لیگ آقایان پیگیر آنها خواهیم شد تا تیم‌ها ورودی خود را واریز کنند و بعد برنامه ریزی کنیم. مبلغ ورودی برای بانوان مبلغ 20 میلیون تومان است.

او در مورد سمت جدید خود در فدراسیون هندبال گفت: من به عنوان رییس کمیته داوران انتخاب شدم اما هنوز در این سمت هم فعالیت می‌کنم. فعلا در هر دو پست هستم تا فردی را به جای من در کمیته مسابقات انتخاب کنند.

11 تیم صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار، ستارگان دشتستان و اراک در لیگ برتر هندبال اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها