وعده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

افزایش کیفیت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و با کیفیت مناسب تر به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه شود.

افزایش کیفیت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
کد خبر: 322820
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۵:۲۴:۰۱

اعتمادآنلاین| مصطفی سالاری درباره برنامه های آینده توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی افزود: رویکرد ما در سازمان تامین‌اجتماعی در راستای افق خدمات غیرحضوری است و در این راستا کیفیت را بیشتر از کمیت در نظر داریم.
در حال حاضر بیش از 60 نوع خدمت برای ارائه به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری وجود دارد که قرار است طبق برنامه‌ریزی ها و اقدامات انجام شده این خدمات در آینده به 200 خدمت برسد.


وی اظهار داشت: از آنجا که کیفیت ارائه خدمات را خدمت گیرنده نمره گذاری و تعیین می کند. باید به سمتی برویم تا بتوانیم این خدمات را با کیفیت بهتر و از طریق خدمات غیرحضوری به این افراد ارائه دهیم.


سالاری ادامه داد: در ارائه خدمات نوین هم که همکاران ما در باجه های شعب تامین اجتماعی حضور دارند و به عنوان ویترین سازمان تامین‌اجتماعی عمل می کنند.


وی تصریح کرد: ما در طول مسیر باید به این نقطه برسیم که بیشتر خدمات مورد نیاز مراجعان شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان را انجام داده تا صرفاً سازمان تامین اجتماعی ارجاع دهنده خدمات نباشد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افق دید ما در تحولات حوزه خدمات الکترونیک در تامین اجتماعی نیازها و خواست مردم است و اولویت بندی ما به طور حتم در این راستا کیفیت خدمات و در ادامه مسیر افزایش تعداد خدمات است.


وی با بیان اینکه راهبرد اساسی ما در سازمان تامین اجتماعی حوزه آی تی است، اضافه کرد: به دلیل اینکه دولت همواره موضوع دولت الکترونیک را مورد تایید و تاکید قرار داده است ما هم در این حوزه به طور جد فعال خواهیم بود و دلیل آن این است که خدمات در این بستر به صورت شفاف تر ارائه می شود و دیگر اینکه خدمات ارزان‌تر و سریعتری را داشته باشیم تا در نتیجه خدمت گیرنده، رضایتمندی بیشتری داشته باشد.


سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی در ارایه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران از هیچ کوششی دریغ نکرده است و اکنون 42 میلیون نفر بیمه شده از خدمات این سازمان بهره مند هستند.


این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.


بخش بیمه‌ای این سازمان دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها