کد خبر: 322849
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۶:۴۰:۳۱
| |

بررسی محیط زیستی نواحی 122 گانه شهرداری تهران

بازدید دوره ای از فعالیت ها و اقدامات محیط زیستی نواحی 122 گانه شهرداری تهران به منظور تصمیم گیری بهنگام مدیران شهری جهت بهبود عملکرد توسط اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار انجام می شود.

بررسی محیط زیستی نواحی 122 گانه شهرداری تهران
کد خبر: 322849
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۶:۴۰:۳۱

اعتمادآنلاین| صدرالدین علی پور، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، گفت: فعالیت ها، اقدامات و پروژه های محیط زیستی مناطق 22گانه شهرداری تهران در تمامی حوزه های مرتبط با محیط زیست توسط تیم کارشناسی و تخصصی اداره کل محیط زیست مورد بازدید و بررسی قرار می گیرد.


وی افزود: بازدیدهای تخصصی محیط زیستی مناطق 22گانه شهرداری تهران با هدف تسریع و تسهیل امور در روند اجرای پروژه ها آغاز شده و تا شهریور ماه سال جاری ادامه دارد که به منظور بهبود کیفیت اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، نتایج آن به اطلاع شهرداران مناطق خواهد رسید.


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار خاطرنشان ساخت: بازدیدهای دوره ای از مناطق به صورت فصلی و به منظور بررسی نحوه فعالیت پروژه ها به لحاظ کیفی و کمی و رفع مسائل و موانع موجود صورت می گیرد.


وی با اشاره به شعار مدیریت شهری "تهران شهری برای همه"، گفت: توجه به مسائل محیط زیستی در کنار تمام فعالیت های عمرانی، شهرسازی و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا، بازدید دوره ای از پروژه ها و در نتیجه تصمیم گیری بهنگام مدیران شهری با در نظر گرفتن مشکلات موجود منجر به پیشرفت صحیح و مطلوب پروژه ها خواهد شد.


در همین راستا، کارشناسان اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، از فعالیت های و پروژه های محیط زیستی مناطق 1 و 18 اعم از سوله های بازیافت و تفکیک پسماند، تجهیزات خورشیدی موجود در ساختمان نواحی و بوستان های انرژی، پکیج ها و سیستم های تصفیه آب و فضلاب بازدید نمودند.


در این بازدید، عملکرد پیمانکاران در همه حوزه های مرتبط شامل فضای سبز و لایروبی نهرها، موارد اصلاح الگوی مصرف در ساختمان نواحی، مستندات ایزو، نحوه تفکیک پسماند از مبدا و میزان پیشرفت پروژه های سال 98 مورد بررسی قرار گرفت.


گفتنی است، بررسی های مذکور و نتایج حاصل از آن ها در نهایت در جلسات ستادی که با حضور شهرداران مناطق تشکیل می شود، جهت اخذ تصمیمات لازم مطرح خواهد شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها