مه‌سیما بابایی:

دختران از دبیر انتظار حمایت دارند

سرپرست تیم ملی کشتی زنان خواستار حمایت علیرضا دبیر از دختران کشتی گیر شد.

دختران از دبیر انتظار حمایت دارند
کد خبر: 322876
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۸:۳۹:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌‌‌‌ مه‌سیما بابایی سرپرست تیم ملی کشتی زنان ایران به وضعیت کشتی زنان پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه آقای دبیر یکی از قهرمانان کشتی است، قطعا مثل آقای خادم و بنی تمیم از بخش زنان حمایت می‌کند و با این حمایت زنان مثل قبل در بازی‌های جهانی قوی و محکم حاضر می‌شوند.

او در ادامه افزود: دختران کشتی‌گیر از آقای دبیر انتظار دارند که همچون مردان حمایت شوند تا در مسابقات جهانی و آسیایی دیده شوند و حرفی برای گفتن داشته باشند. دختران کشتی‌گیر دوست دارند تمرینات و اردوهایشان به صورت منظم برگزار شود. یکی از آرزوی بزرگ دختران حمایت رئیس فدراسیون از آنهاست.

بابایی در مورد شرایط کشتی آلیش و کلاسیک گفت: چهار سال است که کشتی آلیش زیر مجموعه فدراسیون کشتی قرار گرفته و یک سال نیز از راه اندازی کشتی کلاسیک می‌گذرد. امیدوارم با حمایت های آقای دبیر دختران بتوانند در این دو رشته بدرخشند و مدال‌های خوش رنگی کسب کنند.

او در مورد مریم منظمی گفت: او در چند سال اخیر نقش به سزایی در کشتی زنان داشته است. امیدوارم آقای دبیر از او حمایت کند تا کشتی زنان رو به جلو پیش برود.

سرپرست تیم ملی کشتی زنان با بیان اینکه نظر دبیر حذف کشتی زنان نیست، تصریح کرد: دبیر ورزشکاری المپیکی است و از زنان حمایت می‌کند. بخش زنان در این چهار سال پیشرفت زیادی داشته است. دختران کلاسیک در مسابقات بین‌المللی لبنان قهرمان شدند، در آلیش هم عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه داریم. علاوه بر این در بخش داوری هم چهار داور بین‌المللی داریم که در سطح آسیا قضاوت داشتند.

بابایی در ادامه بیان کرد: هر سال مسابقات قهرمانی کشور را داشتیم و لیگ زنان را نیز برگزار کردیم که بازخورد خوبی داشت. به طور کلی خانم ها خیلی به کشتی علاقه دارند و هر روز شاهد جذب بیشتر آنها به این رشته هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها