بریتیش ایرویز پروازهای لندن به قاهره را یک هفته لغو کرد

شرکت هواپیمایی بریتانیا (بریتیش ایرویز) پروازهای خود از لندن به قاهره، پایتخت مصر، را به خاطر ملاحظات امنیتی به مدت یک هفته لغو کرده است.

بریتیش ایرویز پروازهای لندن به قاهره را یک هفته لغو کرد
کد خبر: 322895
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۹:۰۳:۰۳

اعتمادآنلاین| نمایندگان این شرکت در فرودگاه بین المللی هیتروی لندن به مسافران گفته اند که همه پروازها به قاهره لغو شده است و هیچ پرواز جایگزینی به مدت یک هفته عازم مصر نخواهد شد.

به گزارش بی بی سی، بریتیش ایرویز در مورد نگرانی امنیتی مورد نظر اطلاع رسانی نکرده است. از طرف دیگر، یک سخنگوی فرودگاه قاهره گفته که مدیران شرکت هواپیمایی بریتانیا در این خصوص هنوز با آنها صحبتی نکرده اند.

سخنگوی بریتیش ایرویز روز شنبه (20 ژوئیه) در یک بیانیه رسمی گفت: «ما تدابیر امنیتی خود در همه فرودگاه های جهان را به طور مستمر بررسی می کنیم و در یک اقدام احتیاطی همه پروازها به قاهره را به مدت هفت روز لغو کرده ایم تا امکان بازبینی بیشتر را فراهم کنیم.»

او افزود: «ایمنی و امنیت مسافران و خدمه همواره اولویت ماست و ما هرگز هواپیمایی را به پرواز در نخواهیم آورد مگر آن که این کار ایمن باشد.»

شرکت هوایی لوفت هانزای آلمان هم پروازهای خود به قاهره را روز شنبه لغو کرد. سخنگوی این شرکت اعلام کرده است که این پروازها روز یکشنبه از سرگرفته می شود.

هم زمان، وزارت امور خارجه بریتانیا به شهروندان این کشور هشدار داده است که در مصر «خطر شدیدتر تروریسم علیه هوانوردی وجود دارد. تدابیر بیشتری درباره پروازهایی که از قاهره عازم بریتانیا هستند وضع شده است.»

مقامات بریتانیایی همچنین بار دیگر به شهروندان این کشور توصیه کرده اند که از سفر به بخش هایی از مصر به ویژه صحرای سینا خودداری کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها