کد خبر: 322945
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۹:۴۳:۵۲
| |

غلامی در نشست فراکسیون امید حضور یافت

حل مشکل دانشجویان ستاره‌دار به روایت وزیر علوم

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته‌اند، گفت که طبق گزارش وزیر علوم اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل ندارند.

حل مشکل دانشجویان ستاره‌دار به روایت وزیر علوم
کد خبر: 322945
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۹:۴۳:۵۲

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی در تشریح جلسه امروز(یکشنبه) مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر علوم گفت: در این جلسه آقای غلامی گزارشی از وضعیت آموزش عالی و تلاش‌ها برای توسعه و گسترش آموزش عالی ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای غلامی در این جلسه تاکید کرد که از این به بعد سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سخنان نمایندگان در این جلسه بیان کرد: نمایندگان سوالات و دغدغه های خود در سه حوزه آموزشی، رفاهی و صنفی، فرهنگی و سیاسی و مشکلات دانشگاههای حوزه‌های انتخابیه‌شان که زیر نظر وزارت علوم هستند، را مطرح کردند.

سعیدی تصریح کرد: همچنین نمایندگان مشکلات خوابگاه‌ها، سلف دانشجویان، نشریات دانشجویی، هیات‌های علمی دانشگاهها، استفاده از خانم‌ها در هیات علمی، انتخاب معاون و رئیس دانشگاه خانم را مطرح کردند که آقای غلامی قول دادند این موارد را مورد پیگیری قرار دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه وزارت علوم آمار پایینی در انتخاب خانم‌ها در مدیریت‌ها دارد که امروز این انتقادات از طرف نمایندگان مطرح و مقرر شد آقای غلامی پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

سعیدی همچنین با اشاره به وضعیت دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته‌اند، گفت: در گزارشی که آقای غلامی ارائه داد تلاشها برای رفع مشکلات این دانشجویان از طرف وزارت علوم انجام شده است و اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل‌شان وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها