کد خبر: 322965
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۰:۰۹:۰۰
| |

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران خبر داد:

ارائه سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران

سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از ارائه سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران به اعضای شورا خبر داد.

ارائه سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران
کد خبر: 322965
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سکینه اشرفی در حاشیه صد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: سند عملیاتی برنامه در راستای ماده 94 احکام برنامه سوم توسعه شهر تهران تدوین شده و در قالب یک سند برنامه و هفت سند پشتیبان در حوزه‌های مأموریتی تقدیم اعضای شورای شهر شده است.

وی ادامه داد: سند برنامه سوم در حوزه‌های مأموریتی توسعه حکمروایی شهری، شهرسازی و معماری، حمل‌ونقلو ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، توسعه و نگهداشت زیرساخت‌های شهری و ایمنی و افزایش تاب‌آوری تدوین شده و به عنوان اسناد پشتیبان در اختیار اعضای شورا قرار گرفت.

اشرفی خاطرنشان کرد: سند چشم‌انداز شهر تهران، طرح جامع و الزامات تدوین برنامه در تهیه این اسناد مورد توجه قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: برای تدوین این اسناد بیش از 100 جلسه کارشناسی با حضور معاونان تخصصی شهرداری برگزار شده و از مشارکت جدی بدنه کارشناسی شهرداری در تدوین اسناد بهره برده شده است.

اشرفی در ادامه اجرای برنامه را مهمتر از تدوین اسناد دانست و تأکید کرد: عزم شهرداری بر اجرای دقیق احکام برنامه استوار است و امیدواریم در افق 1402 شعار تهران، شهری برای همه محقق شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها