تنها 6 شهر ایران آمادگی برگزاری مسابقات لیگ را دارند

برگزاری بازی‌های لیگ برتر در استان های همجوار طرحی کاملا جدی است و تاکنون بیش از 6 ورزشگاه در سراسر کشور مجوز برگزاری بازی‌ها را دریافت نکرده‌اند.

تنها 6 شهر ایران آمادگی برگزاری مسابقات لیگ را دارند
کد خبر: 323203
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۰۸:۵۰:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ هفته‌های اولیه مرداد ماه در سالهای گذشته همواره مصادف بود با آغاز مسابقات لیگ برتر. در سال 98 در حالی به استقبال دومین ماه از تابستان می‌رویم که هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر مشخص و اعلام نشده است.

از چندی پیش مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هشدارهای لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب از سوی تیم‌های لیگ برتری داده بود و حتی عنوان کرده بود ممکن است امسال لیگ برتر را برگزار نکنیم.

«طرح برگزاری مسابقات تیم‌های لیگ برتری در استان‌های همجوار» در صورت آماده نشدن ورزشگاه‌های خانگی این تیم‌ها یکی از راهکارهایی بود که برای هرچه بهتر برگزار شدن لیگ نوزدهم ارائه شد. راهکاری که حالا خیلی جدی‌تر از گذشته برای حل مشکل برگزاری لیگ برتر پیگیری می‌شود.

حوادث و فجایع سالهای گذشته در برخی ورزشگاه‌ها به دلیل عدم امکان کنترل‌های لازم که ناشی از نبود زیرساخت مناسب در این ورزشگاه‌ها است، فدراسیون را مجاب کرده تا در سال 2019 بازیهای لیگ برتر را تنها در ورزشگاه‌هایی برگزار کند که زیر ساخت مناسب برای میزبانی از لیگ برتر را دارند.

بر اساس همین گزارش، تاکنون تنها 6 شهر در کشور برای میزبانی از این مسابقات تایید شده‌اند و سایر تیم‌ها در صورت عدم تایید ورزشگاه‌های معرفی شده، ناچارند دیدارهای خانگی خود را در این 6 شهر برگزار کنند.

تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و شیراز، 6 شهری هستند که ورزشگاه‌های آنها برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر مناسب سازی شده و امکان میزبانی از این مسابقات را دارند.

بنا بر این دیگر شهرهایی که در لیگ برتر صاحب نماینده هستند شاید ناچار شوند دیدارهای خانگی شان را در یکی از این شهرها انجام دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها